פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר מתמשכת, שירות מעליב ופוגע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני פונה אליכם עקב התגובות המצוינות ששמעתי מפי אנשים שגם התייאשו בהתמודדות מול חברה שרואה את הלקוח כענין נידח ולא משמעותי. שמי יערה שבו, סטודנטית לשנה ב' באוניברסיטה העברית בירושלים. בתחילת שנת הלימודים הראשונה, התחלתי את ההתקשרות עם נטוויז'ן כספק האינטרנט שלי, שכן הם היו בעלי הקשר הבלעדי עם האוניברסיטה העברית. בתחילה הקשר עבר ללא דאגות או בעיות מיותרות. אולם, החל מחודש אפריל 09 הבחנתי בחיובים עודפים בחשבונית החודשית. החברה חייבה אותי על תוכניות מנויי שיחות לחול, למרות, שפרט לשיחה המצוינת אצלם שבוצעה מביתי, מעולם לא ביקשתי תוכנית מנויים כזו או אחרת לשיחות לחו"ל, מה גם שכמובן אין להם כל הוכחה לכך שאי פעם אישרתי זאת. מחודש אפריל החלה מסכת הזיכויים והחיובים- החברה זיכתה אותי ובחודש הבא, בראותי את החשבונית החודשית שוב נאלצתי להתקשר שוב, להתלונן על חיוב יתר ולקבל זיכוי. כך מדי חודש, שיחות שדרשו ממני מאמץ, זמן רב, שיחות שלא תמיד היו בקו החינמי והרבה עוגמת נפש. בחודש אוגוסט 09 יכולתי לבסוף להתנתק מנטוויז'ן שכן האוניברסיטה העברית נתקה עימם את קשריה והחלה אותם עם בזק בינלאומי, כספק האינטרנט לסטודנטים. ובכל זאת, למרות שבסוף חודש אוגוסט הודעתי לנטוויזן על סיום יחסינו עדין הם המשיכו לחייב אותי על שירותי אינטרנט ושיחות לחול!!! בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שקצו כל הקיצים, שוחחתי עם נציג חצוף להפליא בשם ali, שלאחר שיחה של שעה, כשקבלתי בפניו על כך שבזבזתי שעה מזמני ומחשבון הטלפון שלי (בין השאר כי המערכת המחשבית שלהם כל כך איטית ולוקח לפחות 5 דקות לשלוף חשבונית) הוא ענה לי- זו את שבחרת להתקשר, ובנוסף אמר בפה גלוי כי אם הלקוח לא יוצר קשר, החברה ממשיכה לחייב אותו, גם אם אין היא אמורה לעשות כן. בשלב זה אמרתי נואש- קיויתי שהחברה תזכה אותי על כל הסכומים המיותרים וכך אוכל לשכוח מהם. בשיחה עם אלי ודאי שבקשתי ממנו שיודא כי נציג בכיר יותר יחזור אלי, זה מעולם לא קרה. היום (2.12.09) הסתכלתי באינטרנט, בחיוב העתידי שעתיד לרדת בחודש דצמבר ושוב מצאתי חיוב!! שוב שוחחתי עם נציג בשם נדב, שהיה קצת יותר אמפתי אך מצידו אמר שכל שיוכל לעשות הוא לזכות אותי על הסכומים שנלקחו ללא סיבה ואם כבר יוכל להציע לי פיצוי, הוא יהיה בצורת שיחות לחול, הצעה שכמובן אינה רלוונטית- אני נפגעתי קשות מחברה זו ואין לי כל ענין להחזיק אצלם מנוי כלשהוא, או שפרטי וודאי פרטי האשראי שלי ישהו במערכת שלהם (אינספור פעמים כבר ביקשתי לבטלם). כרגע הדברים עומדים בכך שהחשבון שלי עדין לא זוכה, היום הובטח לי שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות, אני עדין ממתינה.
פרטים מדויקים של המקרה מצויים הן אצל החברה והן בחשבוניות המצויות ברשותי.
בזבוז זמן ועלבון מאותו נציג בשם אלי. סוג הנזק :
זיכוי מלא על כל הסכומים ופיצוי כספי, או בדמות שובר או הנחה בחברה אחרת, לא בנטוויז'ן. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה