ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
ויינר גלית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.11.09 פניתי לשירות הלקוחות של חברת נטוויז'ן על מנת לטפל בבעיה
שהיתה לי. כחלק מהטיפול בפנייתי, הציעה לי נציגת שירות הלקוחות לעדכן את
החבילה ומחירה.
בתאריך 6.12.09 פניתי שוב למוקד הלקוחות על מנת לבטל את המנוי, אז התברר
לי כי ביטול השירות יגרור קנס כספי בסך 1,200 ₪ ( כגובה סכום העיסקה עצמה!!!!, הרי אין קנס זה אינו פרופוציונאלי לסכום ההטבה.)
אני רוצה לציין כי בשום שלב בעת עדכון החבילה לא הובהר לי כי עדכון זה
כרוך בהתחייבות לפרק זמן כלשהו. בנוסף על כך לא הובהר לי כי ביטול
התחייבות זו יגרור קנס כספי גבוה.
בבקשתי לביטול, נטוויז'ן לא יכלה או סירבה להמציא לי כל הוכחה (אם בחתימה
ואם בהקלטה) שתנאים אלה הוסברו לי בעת שדרוג החבילה.
בשיחתי עם נציגת השירות אורטל שלו, סירבה זו לבטל את השירות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי ללא קנס כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|