פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מספר 46430 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקוה שזהו המקום הנכון להמשיך את התלונה, לא הצלחתי להכנס לתלונה הקודמת. היום ה-8.12.09. עברו בהחלט יותר מ-48 שעות (גם עסקיות) ואיש מנטוויז'ן לא חזר אלי למרות ההבטחה. יתרה מכך, התבוננתי בחיובי האשראי העתידיים שלי לחודש ינואר, ובמקום שיופיע בהם זיכוי על ההורדות המיותרות כפי שהובטח לי מופיע חיוב על שירותי אינטרנט לכאורה בסך 9.98.
אני בהחלט חשה יאוש עצום.
בכוונתי להתקשר מחר לחברת האשראי ולבקש מהם לבטל כל קשר עם חברת נטוויז'ן.
עוגמת הנפש, מריטת עצבים סוג הנזק :
אני לא יכולה לחשוב על פתרון אחר פרט לכספי ממשי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה