|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה מספר 46430 |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מקוה שזהו המקום הנכון להמשיך את התלונה, לא הצלחתי להכנס לתלונה הקודמת. היום ה-8.12.09. עברו בהחלט יותר מ-48 שעות (גם עסקיות) ואיש מנטוויז'ן לא חזר אלי למרות ההבטחה. יתרה מכך, התבוננתי בחיובי האשראי העתידיים שלי לחודש ינואר, ובמקום שיופיע בהם זיכוי על ההורדות המיותרות כפי שהובטח לי מופיע חיוב על שירותי אינטרנט לכאורה בסך 9.98.
אני בהחלט חשה יאוש עצום.
בכוונתי להתקשר מחר לחברת האשראי ולבקש מהם לבטל כל קשר עם חברת נטוויז'ן.
|
עוגמת הנפש, מריטת עצבים |
סוג הנזק : |
אני לא יכולה לחשוב על פתרון אחר פרט לכספי ממשי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|