פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שלא הוזמן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש (דצמבר 2009) הצטרפתי לאינטרנט של חברת נטוויזיון.לאחר שסיכמנו על התנאים, נציגת המכירות הבטיחה לי שאקבל במתנה זכרון נייד של 2 ג'יגה. בתאריך 18.12.2009 הגיע לביתי שליח עם חבילה.קבלתי החבילה,חשבתי שזה הזכרון הנייד.הופתעתי מאוד לראות שמה שקבלתי זה אנטי-ווירוס,וחוייבתי עליו ב-242 ש"ח כולל משלוח ומע"מ.אף אחד לא דיבר איתי על מוצר כזה או רכישתו, ובטח שלא נתנתי הרשאה לחייב אותי או לעשות שימוש בכרטיס האשראי שלי מעבר לחיוב הרגיל על השימוש באינטרנט.התקשרתי פעמיים לשירות לקוחות,הנציגה אמרה שהיא רואה במחשב שהזמנתי. הסברתי לה שמעולם לא הזמנתי מוצר זה, ולא רק זאת אלה שאף אחד גם לא דיבר איתי או ניסה לשכנע אותי לקנות מוצר זה! היא אמרה שרק מנהל יוכל לטפל בעניין. התקשרתי פעמיים וכן השארתי הודעה באתר שלהם, ועדיין לא חזרו אלי. למרות שעברו 5 ימים.
בנוסף,הזכרון הנייד שהובטח לי במתנה, לא היה בחבילה כמובן. מה שהיה שם זה רק המוצר שלא הזמנתי וחוייבתי עליו. אני מאוד מאוכזב מההתנהלות שלהם, בתור לקוח חדש קבלתי "קבלת פנים" איומה, לא עונים להודעות שלי, לא מתייחסים אלי, פשוט אין עם מי לדבר... גרמתם לי להחליט כבר עכשיו, שבסיות תקופת ההתחיבות (12 חודש) לא אשאר בשום אופן לתקופה נוספת!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש זיכויי מידי על 242 ש"ח שחוייבתי, ושייגיע שליח לביתי ויקח המוצר וכן לקבל את הזכרון הנייד שהובטח לי במתנה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה