|
|
|
|
|
|
התייחסות מזלזלת ללקוח |
נושא התלונה: |
ברקוביץ איתן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 20 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/12 הודעתי לחברת נטוויז'ן על מעבר מתשתית של ADSL ךתשתית של HOT. החברה לא הצליחה לבצע את ההגדרות הנדרשות על מנת שאוכל לגלוש.
נאמר ע"י הנציג שיש לבצע שיחת ועידה עם חברת HOT על מנת לפתור את הבעיה. נציג החברה היה אמור לחזור עם פתרון. לאחר 3 ימים כאשר החברה התעלמה בצורה בוטה מפניותיי ביקשתי להתנתק מהשירות.
עד לרגע זה אין פתרון ואיני יכול להתנתק
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|