פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות בשל נזק שנגרם למחשב שלי ע"י חברת נטוויזן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.1.2010 בשעות אחה"צ היה אצלי טכנאי בשם מרק ע"מ להתקין לי טלפון קווי של נטוויזן.באותו יום א המחשב שלי ,האינטרנט וה CD עבדו מצוין !
במהלך עבודתו יצר הטכנאי כפי הנראה מתח גבוה שגרם לקצר במחשב.בעקבות זאת התקלקל ספק הכוח של המחשב וכן ה CD.דבר שהיה כרוך בהוצאות ישירות של מאות שקלים. בנוסף,בשל הנזק שגרם נאלצתי להיות ללא מחשב ואינטרנט במשך תקופה של למעלה משבועיים ,דבר שגרם לי להוצאות עקיפות של מאות שקלים נוספים ולעוגמת נפש גדולה.
באותו יום של ההתקנה,מכיון שלא הייתי בבית ביקשתי ממרק בטלפון שימתין מעט עד שאחזור ושלא יעזוב לפני שיתקן את הנזק שגרם.מכיוון שאשתי עולה חדשה מחבר העמים ושיש לנו בבית שלוש תינוקות הוא הלחיץ אותה וחייב אותה לחתום על טפסים מבלי שנתן לה אפילו אפשרות לקרוא ולהבין על מה היא חותמת ומבלי להשאיר לה עותק (דבר לא תקין בפני עצמו).כמו כן הוא מיהר "לברוח" מהדירה למרות שידע בעקבות שיחת טלפון שאני עומד לצאת מהעבודה מוקדם יותר וזאת במיוחד על מנת להגיע הביתה בהקדם האפשרי ! .מעבר ל"בריחה הפיזית" של הטכנאי ,כל ההתנהלות של נציגי נטוויזן בשיחות הטלפון היתה מתחת לכל הביקורת,למשל הוצע לי כפיצוי על אובדן של אלפי שקלים לקבל 10 דקות חינם לטלפונים ניידים במשך 6 חודשים...
אני משוכנע שכל ההתנהלות הנ"ל מעידה על חוסר תום לב,על בריחה מאחריות ועל זלזול באינטגלציה של הלקוחות..
בנוסף טכנאי מחשבים אליו פניתי (שיש לו רשיון גם כטכנאי חשמל) הצהיר שהוא מוכן להעיד בבית משפט שהנזק שנגרם לי למחשב,לספק ול CD נגרם מעבר לכל ספק סביר בשל פעילות מרק ,הטכנאי של נטוויזן שכן העובדה היא שכל מערכת המחשוב עבדה עד רגע לפני הגעתו וקרסה מיד במהלך הטיפול שלו והדבר לא ניתן להסבר ע"י כוח עליון או צירוף מקרים !
במידה ונטוויזן ימשיכו להתעלם מפנייתי ולא יציעו לי פיצוי הולם על הנזק הגדול שגרמו לי ,בכוונתי לפנות לבית דין לתביעות קטנות בתביעה מסודרת ולהביא את טכנאי המחשבים שלי כעד מומחה !!
אני משוכנע בעוול שנגרם לי ומתבייש מאד בנטוויזן על כל התנהלותם שכוללת הכחשות,בריחה מאחריות,ניצול של עולה מרוסיה עם 3 תינוקות (מגיל חודשיים עד גיל ארבע) ע"מ להחתים אותה על מסמכים ללא הסבר ו"בריחה" בעת מילוי תפקיד של הטכנאי ללא שתיקן את הנזק שגרם !

אני מצהיר בזאת שאם נטוויזן ימשיכו בהתנהלותם ולא יתנו לי פיצוי הולם בהסדר אפנה לבית דין לתביעות קטנות וכן לתקשורת ע"מ שהציבור יראה כיצד גוף מונופולוסטי כמו נטוויזן מתעמר באזרח הפשוט.
אני מגיש תלונה זאת בשם זכויות הצרכן, למען המלחמה בכל ניסיון להטות את הסדר הקיים לטובת גורמים פרטיים, למען המלחמה בשחיתות, ולמען עקרון המנהל התקין.
בנוסף אני רוצה לציין שבמקום להודות בנזק ולשלם פיצוי הם שולחים אותי שוב ושוב להתיעץ עם טכנאי חשמל ו או טכנאי מחשבים למרות שאני משוכנע שגם הם כמו טכנאי המחשבים אליו פניתי מבינים שהם אלו שגרמו את הנזק שכן לא יתכן צירוף מקרים כה נדיר שבו בדיוק רגע לפני שהטכנאי מרק הגיע כל המחשב עבד כמו שצריך ומיד אחרי ה"טיפול" שלו סבל המחשב מקריסת מערכות כללית !!!!!!!!!
אני מתחייב בזאת שאני מתכוון להגיע לתביעה (וכבר הגעתי לניסוח כתב תביעה כללי) ואני מבקש ממנהלי האתר לסייע לי בהקדם בחוות דעת של עו"ד בניסוח התביעה ובאומדן הנזק כך שעדיין יכנס בקטגוריה של בית דין לתביעות קטנות !!
הודאה בגרימת נזק ופיצוי כספי על סך 10000 ש"ח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה