פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים נושא התלונה:
אליהו מנשה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של נטוויז'ן כחמש שנים,מהירות 4 מגה,לפני כחודשיים וחצי החלו ניתוקים רבים בכל מיני אתרי אינטרנט,שיחה עם התמיכה טכנית של נטוויז'ן טענו שהבעיה אצל בזק,נציג בזק בדק ואף ערך שיחת ועידה עם התמיכה של נטוויז'ו שבסופה הוסכם שהבעיה אצל נטוויז'ו, הובטח לי שהבעיה תתוקן.חלפו ימים והמון שיחות טלפון עם החברה ללא הואיל,הציעו שאתחבר לחבילת גימרים בעלות 100 שח ,כמובן שלא הסכמתי ביקשתי שיספקו את השיות שעבורו שילמתי במיטב כספי.לאחר שנואשתי ביקשתי להתנתק-אך התעקשו שאשאר ולא אחויב בקנס-התחייבות עד 07/04/2010 ,לבסוף יצר עימי קשר נציג בכיר בשם יצחק טען שהבעיה תתוקן תוך מספר ימים והציע חבילת גיימרים למשך חודש שאשלם עליה ואזוכה במקביל,לאחר חודש ביקשתי לנתק את חבילת הגיימרים ולהפתעתי הניתוקים חזרו בתדירות גבוהה יותר.שוב פעם שיחות עם מחלקת שירות ומחלקת תמיכה טכנית ללא הואיל.נציג תמיכה טכנית אף שלח לי מייל על פי בקשתי שאכן יש להם בעיית איטיות ועקב כך ניתוקים.בסופו של דבר התחברתי במקביל לספק אינטרנט אחר והניתוקים נעלמו כלא היו.ביקשתי לבטל את המנוי בנטוויז'ן העבירו אותי למנהלת בכירה בשם אורטל שטענה שאינם מחוייבים לאתרים בחו"ל-מסנג'ר לדוגמה-ולכן אאלץ לשלם עד סוף ההתחייבות.סירבתי בכל תוקף ואורטל העבירה אותי למורן ממחלקת שירות לקוחות.הסברתי לה את השתלשלות העיניינים הנ"ל הציעה שאתחייב לשנה נוספת בתורה לכך תספק חבילת גיימרים בעלות רגילה.סירבתי להצעתה ושוב איימה שאחוייב בתשלום עד סוף ההתחייבות למרות שלא סיפקו שירות שעליו שילמתי.השיחה עימה בוצעה ב-10/04/2010 .היות ולא יכולתי להמיך ולשוחח בטלפון תיאמתי עימה שתיצור עימי קשר למחרת,כמובן שלא התקשרה.כמו כן אציין שחוייבתי עבור חבילת הגיימרים אך עדיין לא זוכתי
אבקש את התערבותכם באם תוכלו לסייע.
כספי סוג הנזק :
לנתק ללא התחייבות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה