פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא מתן שירותים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר שנה שעברה התקשרתי לחברת נטוויז'ן על מנת להיות לקוחה שלהם. החברה הנ"ל נתנה לי מחיר ועידכנה אותי כלקוחה לאחר הסכמתי. לפני יומיים לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט והתקשרתי לקבל תמיכה תכנית ואז נאמר לי על ידי נציג התמיכה עופר כי אני כלל לא גולשת דרכם אלא דרך חברה אחרת שכרגע לא משנה שמה. זאת אומרת ששנה שלמה אני משלמת לחברת נטוויזן אך בפועל גולשת דרך חברה אחרת. ביקשתי מעופר שיעביר אותי לשירות הלקוחות ושם ביקשתי מנציגה בשם הדר לקבל זיכוי שנה אחורה אך הנציגה הסכימה להחזיר רק שלושה חודשים. לאחר שלא הגענו לפשרה העבירה אותי הדר לנציג בכיר ממנה. דיברתי עם נציג בכיר יותר בשם תאופיק והוא הציע לי שנה נוספת של מנוי בעלות מוזלת אך לא הסכמתי כי אני לא מעוניינת להיות לקוחה בחברה שלא יודעת לספק שירותים. אפילו אם ינתן לי מנוי בחינם אני לא מעוניינת. הועברתי לנציגת השירות הבכירה ביותר אורית והיא אמרה שהיא לא יכולה לעזור לי, שלדעתה לא מגיע לי כלל זיכוי כי תפסתי שם משמש וסיסמא ואם אני רוצה אני יכולה להתנתק ולשלם קנס. שיא החוצפה!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי שנה אחורה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה