פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמייה בסגירת עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציג התקשר אלי - הציעה לי הצעה - נתתי כרטיס אשראי, ביקשתי שישלח את הפרטים באימייל -לא קיבלתי - הנחתי שטעה בכתיבת האימייל - נורה אדומה.
ביום שביקשתי להפעיל את המבצע התברר לי לתדהמתי שהמחיר החודשי גבוה ב-40 שקלים. ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת ונתקלתי בסירוב, הציעו לי שנציג יחזור אלי תוך 48 שעות ושהמבצע כבר בתוקף ולא ניתן לבטלו.
פשוט רמייה - שירות לקוחות אפס עם זאת ראוי לציין בציניות ששירות המכירות עובד מצוין - חוזר מהר ללקוח פוטנציאלי - אך גם משקר במצח נחושה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לעבוד עם נטויזיון. נקודה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה