|
|
|
|
|
|
רמייה בסגירת עסקה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציג התקשר אלי - הציעה לי הצעה - נתתי כרטיס אשראי, ביקשתי שישלח את הפרטים באימייל -לא קיבלתי - הנחתי שטעה בכתיבת האימייל - נורה אדומה.
ביום שביקשתי להפעיל את המבצע התברר לי לתדהמתי שהמחיר החודשי גבוה ב-40 שקלים. ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת ונתקלתי בסירוב, הציעו לי שנציג יחזור אלי תוך 48 שעות ושהמבצע כבר בתוקף ולא ניתן לבטלו.
פשוט רמייה - שירות לקוחות אפס עם זאת ראוי לציין בציניות ששירות המכירות עובד מצוין - חוזר מהר ללקוח פוטנציאלי - אך גם משקר במצח נחושה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא לעבוד עם נטויזיון. נקודה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|