פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע דצמבר הצתרפתי לשיחות בינלאומיות של חברת נטוויז'ן (מבצע שמפורסמת כשיחה שלמה בשקל, למרות שמדובר רק ב-20 דקות). צירפתי למבצע מס' טלפון ביתי ו-2 מספרי טלפון ניידים. אחרי חודש ירד מכרטיס אשראי שלי סכום של כ-2800 ש"ח עבור השיחות. אחרי בדיקה התברר שהנציגה שכחה להוסיף את המס' הביתי למבצע. בנוסף כבר נסגרה חשבונית נוספת וביום שלישי (2.3.09) יירד מהחשבון שלי עוד כ-2800 ש"ח בגלל אותה טעות. ביינתים אומרים לי שאי אפשר לעצור את התשלום הנוסף ואני אצטרך שוב להוכיח שנגבו ממני כספים (כאילו לא רואים את זה במערכת שלהם). והובטח לי שיוחזר הכסף בהקדם האפשרי (הנציגה אמרה שבדרך כלל זה 30 יום, אך ייתכן שיזרזו את זה).

יותר משבוע העברתי בשיחות ארוכות מאוד עם נציגה החברה. יש לי מינוס בחשבון שרק ייגדל בעוד כמה ימים בגלל אותה טעות ועל מינוס כידוע משלמים, כמו על מסגרת אשראי שנפרצה, ריביות ,צ'קים שאתידים לחזור וכו'.

זה ממש מגיפה בחברת נטוויז'ן שנציג שרות לקוחות טואה בפרטים, כך בשנה שעברה ניסיתי להתנתק מהחברה (היה לי תשלום קבוע), אך נטוויז'ן "שכחו" לעשות ניתוק והמשיכו לגבות כסף. גם לפני שבוע העבירו אותי למחלקה שיננסית ביום שישי, אחרי שחיקיתי חצי שעה על הקו התקשרתי מהנייד למוקד ונציג אחר התפלא לשמוע שהעבירו אותי למח' פיננסית, הרי הם לא עובדים בימי שישי. נציג שהעביר אותי למח' פיננסית "שכח" לתעד את שיחתנו.
החזר מלא ומיידי של הכסף. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה