פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם וסירוב התנתקות נושא התלונה:
אשכנזי מור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 04/03/10 ייצר עימנו קשר נציג מכירות של חברתכם על מנת להוסיף אותנו כלקוחות חדשים בחברתכם והציע לנו הסכם כדקלמן: תשלום של 25 ש"ח לספק נטוויז'ן + 35 ש"ח תשלום לתשתית הוט. כך כתוב שחור על גבי לבן במחשבכם ואף נציגכם השונים איתם דיברנו חזרו על כך שוב ושוב.
לאחר שהסכמנו לתנאים הנ"ל התחברנו כלקוחות חדשים ומסרנו את פרטי האשראי שלנו וכהבטחה נוספת הובטח לנו ע"י נציג המכירות דין כי הוא ייצור קשר עם הוט על מנת להעביר את פרטי החבילה ולתאם מועד התקנה. אכן חזר אלי נציג הוט במיידית שאמר כי הוא אינו בעבודה וכי יחזור אליי למחרת בבוקר. לאחר שלא חזרו אליי התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם שהסירו אחריות ושלחו אותי להוט ששם בכלל אין להם שום פרט אודות המנוי ובכלל אין ביכולתם לעמוד במחיר אותו הבטיח לי נציג נטוויז'ן ומאז אנו מטורטרים שוב ושוב ע"י נטוויז'ן שמסרבת למצוא פתרון ויתרה מכך מסרבת לבטל את ההתקשרות בנינו למרות הפרתה הבוטה בהסכם וגרימת עוגמת הנפש הנגרמת מבזבוז זמן ועצבים אל מול נציגי החברה שאף לא מועילים בטובם לחזור אלינו עם תשובה ומתחמקים מאיתנו. ויתרה מכך נציגי החברה טוענים כי אין ביכולנו להתנתק כי אנו מחוייבים לשנה!!!! כול זה כאמור כשנטווז'ן היא מפרת ההסכם וכבר שבוע אנו תקועים ללא אינטרנט !!
להלן מס' פנייתנו לשרות הלקוחות:
1) 04/03/10 - נציג מכירות דין- הצטרפות לנטוויז'ן
2) 07/03/10- 11:15-נציגת שירות לקוחות דורין-מנערת אחריות מנטוויז'ן מבקשת שניצור קשר עם הוט עצמאית -לא חזרה אלינו
3) 07/03/10- 12:05-נציג שירות לקוחות אוסמה-בהוט לא מכירים את המנוי ולא מוכנים לקבל את תנאי העסקה - הנציג הבטיח לבדוק ולטפל-לא חזר ולא טיפל ולא העביר להוט כמובטח שום אינפורמציה.
4) 09/03/10- 11:45-נציגת שירות לקוחות אלינור-הבטיחה לטפל בנושא ולדבר אישית עם הוט ולחזור אלינו עד כשעה עם תשובה-לא חזרה ולא טיפלה ויתרה מכך שיקרה מאוחר יותר לנציג נוסף כי הבטיחה לחזור עד 24 שעות וכי העבירה את פרטינו למנהלה וכלל לא דיברה עם הוט כמובטח.
5) 09/03/10- 14:30-נציג שירות לקוחות אבגני צוות רחלי-דיבר בצורה מחפירה שמביישת את התפקיד אותו הוא ממלא במשפט כדוגמא "אשאיר אותך על הקו עד הערב מצידי את לא תקבלי תשובה ממני תחכי עוד 24 שעות" -לא פתר את הבעיה ואף כינה אותי שקרנית לגבי שיחתי עם הנציגה אלינור שהבטיחה שתחזור אליי עם תשובה אך כאמור שיקרה. לסיכום אחרי כשבוע של טרטורים איננו מעוניינים בשום התקשרות עם חברתכם ודורשים סיום ההתקשרות בינינו וניתוק המנוי במיידי.
בזבוז זמן,עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק המנוי במיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה