נטוויז'ן גנבו ממני 180 ש"ח ולא מוכנים להחזיר. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעקבות מעבר דירה התקשרתי לנטוויז''ן כדי לבטל את שירות האינטרנט שלהם.
שימור הלקוחות שיכנעו אותי שכדאי לי להקפיא לשלושה חודשים עד למעבר לדירה החדשה.
לאחר כמה חודשים המנוי יצא באופן אוטומטי מההקפאה, ורק לאחר 4 חודשים שמתי לב שנטוויז'ן גבו ממני 180 ש"ח על שירותי אינטרנט שאני לא מקבלת מהם.
תמיכת הלקוחות של נטוויז'ן סירבו לזכות אותי על החיוב בטענה שהייתי צריכה להתקשר ולנתק את החשבון.
לא עזרו ההסברים שלי על כך שנטוויז'ן לא סיפקה לי שירות אינטרנט כלל במשך התקופה הזו, שירות האינטרנט נותק מהדירה הקודמת ומעולם לא חובר מחדש לתשתית בדירה החדשה.
הנוהל של לגבות לקוחות ששכחו לנתק הוא לא הגון, ולא מוסרי.
עצם העניין, שיש מצב בו ההקפאה היא לא תמידית אלא מותנית במספר חודשים, פסול, ונועד בדיוק למקרים כמו שלי, שהלקוח שוכח לנתק/לחבר/לעשות משהו, והקופה ממשיכה לרשום.
נטוויז'ן מתעקשת להמשיך להרוויח עלינו הלקוחות גם כשאנחנו מחליטים להתנתק.
נטוויז'ן גנבו ממני 180 ש"ח ולא מוכנים להחזיר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|