פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביטול עסקה, הטעיה, רישום כוזב, במערכת,סחבת וטירטור,אי חזרה ללקוח כמובטח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.5.10 פניתי לחב' נטוויזן עבור תמיכה למחשב עקב וירוס קטלני, בשיחה שלי עם התומך נאמר לי י כי לא שווה לי לרכוש תמיכה חד פעמית אלא תמיכה שנתית של 3 פעמים בתשלום של 19.9 לחודש למשך שנה. לאחר נסיון קצר אמר לי הנציג התומך שאין באפשרותו לעזור לי וכי איאלץ לפנות לטכנאי מחשבים ולפרמט את המחשב מחדש. לאור זאת אמר לי הנציג "לא אחייב אותך בפנייה" כי לא קיבלת שירות. לאחר פחות מ 24 שעות יצרתי קשר עם החברה לצורך ביטול החבילה כי לא היה לי באמת שום צורך בחבילה זו וכי הנציג לא היה יכול לעזור לי בכלל, נאמר לי שיחזרו אליי תוך 24 שעות המתנתי כ- 4 ימים משלא חזרו אליי התקשרתי שוב, לא אאריך בתלאות שעברתי ובעגמת נפש הרבה שנגרמה לי, אך זה היה סיוט מתמשך כשעתיים שאני מועבר מפקיד אחד למשנהו ומוחזק על המתנה במשך זמן רב מאד. ולבסוף נאמר לי כי בלתי אפשרי לבטל את העסקה כי כבר השתמשתי פעם אחת בשירות וכי חזרו אליי והודיעו לי זאת, "מה שלא נכון ולא היה ולא נברא לא השימוש בתמיכה ולא שחזרו אליי". כל מה שאמרתי וגם את שמו של התומך ציינתי ולגבי השיחות המוקלטות אמרתי, לא עזר שום דבר נדחיתי בצורה משפילה ומעליבה בטענה כי יחזור אליי נציג בכיר תוך 48 שעות איני יודע אם להאמין שכך יקרה או שהסבל יימשך בכל מקרה חברה זו ירדה לי מהעניים וכל מה שחשוב לי כרגע זה להשיב את כספי הגזול.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה