פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סים לחו"ל וכרטיס חיוג שלא עבדו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1. לקראת נסיעה לחו"ל קבלתי מנטוויזן013 כרטיס סים בשם 013SIM.
נציג החברה הבטיח שהכרטיס בחינם.
לא הצלחתי לקבל באמצעותו שיחות בטלפון סלולארי פתוח שנקנה בחו"ל.
2. רכשתי מנטוויזן כרטיס חיוג מחו"ל לארץ, אך לא הצלחתי להתקשר דרכו לישראל.
בבירור לאחר החזרה לארץ הסתבר ששכחו לציין 4 ספרות מתוך הקידומת שיש לחייג.

טענותיי: למרות שהובטח שהסים בחינם, חוייבתי עליו ב-79 שח. הסים היה חסר ערך מבחינתי. גם בכרטיס החיוג שעליו שילמתי, לא ניתן היה להשתמש.

טיפול לאחר החזרה לארץ: בתאריך 28.4.10 התקשרתי לחברה לבירור, הובטח שיחזור אלי נציג, אך עד היום איש לא חזר אלי.
בתאריך 3.5.10 התקשרתי שוב, לאחר המתנה של 30 דקות עם מנגינה ברקע, ללא מענה אנושי, ניתקתי.
בזבוז זמן + עוגמת נפש סוג הנזק :
1. התנצלות. 2. החזר כספים. 3. פיצוי עבור עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה