סים לחו"ל וכרטיס חיוג שלא עבדו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. לקראת נסיעה לחו"ל קבלתי מנטוויזן013 כרטיס סים בשם 013SIM.
נציג החברה הבטיח שהכרטיס בחינם.
לא הצלחתי לקבל באמצעותו שיחות בטלפון סלולארי פתוח שנקנה בחו"ל.
2. רכשתי מנטוויזן כרטיס חיוג מחו"ל לארץ, אך לא הצלחתי להתקשר דרכו לישראל.
בבירור לאחר החזרה לארץ הסתבר ששכחו לציין 4 ספרות מתוך הקידומת שיש לחייג.
טענותיי: למרות שהובטח שהסים בחינם, חוייבתי עליו ב-79 שח. הסים היה חסר ערך מבחינתי. גם בכרטיס החיוג שעליו שילמתי, לא ניתן היה להשתמש.
טיפול לאחר החזרה לארץ: בתאריך 28.4.10 התקשרתי לחברה לבירור, הובטח שיחזור אלי נציג, אך עד היום איש לא חזר אלי.
בתאריך 3.5.10 התקשרתי שוב, לאחר המתנה של 30 דקות עם מנגינה ברקע, ללא מענה אנושי, ניתקתי.
|
בזבוז זמן + עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
1. התנצלות. 2. החזר כספים. 3. פיצוי עבור עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|