פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת להתנתק - למרות שירות לא מספק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

להלן תוכן מכתב ששלחתי לחברת נטויז'ן בדואר רשום פקס ואימייל ב-22.11.09

לא קיבלתי מהם שום התייחסות.


1. אקדים ואומר, כי הנני לקוח ותיק של חברתכם אשר לה מוניטין רב כחברה מכובדת, המספקת שירותי תקשורת בינלאומיים, ומכאן הפתעתי הרבה ואכזבתי הגדולה מהתנהלותכם הקלוקלת, כפי שאפרט להלן.
2. לפני שנים רבות, הצטרפתי כלקוח לחברתכם תחת מסלול גלישה באינטרנט במהירות של 1.5M ובמשך השנים המשכתי לצרוך את שירותכם ולהאריך את תקופת ההתחייבות מעת לעת.
3. לאחרונה, בחודש אוגוסט 2009 (לאחר שהסתיימה תקופת ההתחייבות הקודמת), ניסיתי להתחבר לאתרים המקוונים של הבורסה בארה"ב ובתי השקעות בחו"ל, אולם נתקלתי בבעיות רבות בתהליך ההתחברות לאתרים.
4. לאור זאת, פניתי למוקד התמיכה הטכנית בחברתכם ולטענתם מקור הבעיה הינו במהירות הגלישה הנמוכה ומשכך ייעצו לי לשדרג את מסלול הגלישה, כך שהמהירות תהא 5M וכך ייפתר העניין. בהתאם לעצתם המקצועית, לכאורה, נאלצתי להתחייב לתקופה של שנה נוספת, על מנת לשדרג את מהירות הגלישה והכל במטרה להתחבר לאתריי האינטרנט כאמור.
5. אולם, למרבה הצער, לא דובים ולא יער, התברר לי שהמצג "הטכני והמקצועי" היה מוטעה והבעיה נותרה על כנה. משכך פניתי שוב למוקד התמיכה הטכנית והנ"ל השיבו באופן לקוני כי מבחינתם הכל בסדר ואין מה לבדוק או לעשות, ובמילים אחרות "בעיה שלך"(!).
6. משאלה היו פני הדברים, יצרתי קשר טלפוני עם נציג שירות הלקוחות בחברתכם על מנת להתנתק. או אז, הציעו לי לנסות את "חבילת הגיימרים" אשר מתאימה לגולשים המבקשים להתחבר לאתרים המקוונים של הבורסות בארה"ב. אך למרבה הפלא או שלא, גם חבילה זו לא הועילה כלל וכלל והמצב נותר בעינו.
7. לאור זאת, הצטרפתי לשתי חברות אינטרנט אחרות, המתחרות בחברתכם, אשר תחת מסלולי הגלישה שלהם לא התעוררה כל בעיה או מכשול בהליך ההתחברות.
8. משכך, שוב יצרתי קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בחברתכם על מנת להתנתק, הפעם לתדהמתי הרבה נאמר לי, כי הנכם מבינים לליבי ומזדהים עימי אולם על מנת להתנתק יהא עליי לשלם את מלוא התמורה בגין ההתחייבות, כאילו המשכתי כרגיל להשתמש בשירותכם עד סוף תקופת ההתחייבות(?!), או לחילופין, המליצו לי להעביר את ההתחייבות שלי לאחר (שהוא יסבול).
9. אדגיש, התנהלותכם אינה סבירה, מטעה את לקוחותיה ומבקשת להתעשר שלא כדין על חשבונם. הרי, לא ייתכן לאפשר מצב שבו נציגים ממחלקת התמיכה הטכנית של חברתכם מציגים מצגי שווא ומשדלים לקוחות ביודעין להתחייב לשירות שאינו קיים או אינו תקין או פגום.
10. חמור מכך, אינכם בוחלים באמצעים עת הינכם מטעים את קהל הצרכנים ולאחר שהאמת יוצאת לאור הינכם כובלים את ידיהם בהסכמים דרקוניים.
11. לאור כל המתואר לעיל, הנכם נדרשים לבטל את ההתחייבות לאלתר ולהשיב לי את מלוא הכספים שגביתם ממני שלא כדין וזאת החל מחודש אוגוסט ועד למועד משלוח מכתבי זה, הנאמדים בסך של 140 ש"ח (2 חודשים X 70 ש"ח).
12. במידה ולא תתייחסו למכתבי בתוך 7 ימים ממועד שליחתו, אאלץ לנקוט כנגדכם ללא דיחוי בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותי למיצוי כל נזקיי ככל שהדבר יידרש, לרבות הגשת תלונה למועצה הישראלית לצרכנות ופרסום מחדליכם ומעשיכם בפומבי.
13. אין באמור ו/או בחסר במכתבי זה בכדי לגרוע ו/או למצות מטענותי וכל טענותיי שמורות עימי.





כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי על כל החודשים מיום התלונה הראשונה באוגוסט 2009 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה