פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שלא כדין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני ההופעה של מדונה שהתקיימה ב2.9.2009 התקשרתי למשרדי נטוויז'ן על מנת לרכוש מהם כרטיס להופעה ולקבל הטבת אינטרנט לשנה -כפי שהם פרסמו בכלי התקשורת. בשיחת הטלפון שבה רכשתי את הכרטיס הציע לי הנציג שירותים נוספים כמו שירותים טלפוניים ושירות אינטרנט מוזל לאחר ששנת ההטבה של האינטרנט בחינם תסתיים. הבנתי שזה אופציונלי וכששנת ההטבה תסתיים אני אוכל להחליט אם להתחייב מולם או לא. הנציג כלל לא הסביר לי שאני נכנסת להתחייבות מעתה והלאה , אלא נתן לי להבין שזה אופציה. השיחה התרחשה בטלפון ומטרתה העיקרית הייתה רכישת כרטיס להופעה של מדונה ולא קבלת שירותי אינטרנט .
בנוסף, הסברתי לו שלא אוכל להשתמש בהטבת האינטרנט שניתנת לי מייד ואאלץ לדחות אותה כי אני נמצאת תחת חוזה מול חברה אחרת - הוא אמר שניתן לדחות אותה כמה זמן שרוצים אבל צריך להתקשר למוקד כדי לבקש לדחות.
לאחר זמן מסויים התקשרתי לנטוויזן וביקשתי לדחות את תחילת השימוש בהטבה ונאמר לי (בניגוד לדברי נציג) שלא ניתן לדחות את תחילת השימוש בזמן שארוך יותר מחודש. מכיוון שהייתי תחת חוזה לא יכולתי להנות מההטבה. נודע לי אז שלאחר שתעבור תקופת ההטבה נטוויזן יחלו לחייב אותי בגין שירותי אינטרנט -אך זאת בניגוד לשיחת הטלפון עם הנציג שבה לא הובהר לי כלל שמדובר בחוזה\התחייבות לעסקה. נתנו לי להבין שזה נתון לבחירתי אם להמשיך להשתמש בנטויזן ולא השתמשו במילה "התחייבות" או דומה לה.
בנוסף, לאחר זמן נטוויזן החלו לחייב אותי בחיובים שונים בגין שימוש בשירות הטלפוני שלהם. לא השתמשתי בשירות הטלפוני שלהם והנציג לא הסביר לי שאף על פי כן אני אאלץ לשלם סכום בסיס.
המצב שנוצר הוא כזה שלא השתמשתי באף אחד מהשירותים – לא בהטבת האינטרנט ולא בהטבה הטלפונית אך הייתי תחת חוזה מבלי שהסכמתי.

התקשרתי למשרדי החברה להתלונן ולקבול על הרמייה והסברתי להם שאני לא יכולה לנצל את ההטבה בתנאים האלה (שהם שונים ממה שנאמר לי תחילה) ואין סיבה שיגבו ממני כספים מבלי שהסכמתי על מוצר שאינני משתמשת בו.
לאחר מספר שיחות נאמר לי שהם יבדקו את שיחת הטלפון הראשונה עם הנציג ממנו קיבלתי את ההטבה ויחזרו אליי.
לא חזרו אליי מהמחלקה שמטפלת בנושא.
נאלצתי לחסום את החיוב דרך חברת האשראי ולאחר מכן התקשרו אליי מנטויז'ן ממחלקת הפיננסים ובהודעה קולית כדי להפציר בי לשלם - על מוצר שאני לא משתמשת בו ושפרטי העסקה שלו לא הובאו בפניי כדין .

דרישתי מנטוויזן להפסיק לאלתר, לנסות לחייב אותי על עסקה שנעשתה במרמה ומבלי שהתחייבתי אליה.

כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה