פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות אשר לא נחתם עליו חוזה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כחצי שנה אימי הייתה לקוחה של ספק אינטרנט נטווז'ון 013. ב31.8.09 נגמר החוזה עם ספק אינטרנט זה. עברנו לספק אחר (בזק).
בשבוע שעבר נשלח לכתובתינו מכתב חיוב עבור 12 ש"ח בגין שירותי טלפון בינלאומי לחו"ל.
יצרתי קשר עם החברה אשר בה טענו כי אלו הם דמי מנוי עבור שירותי טלפון לחו"ל.
קיבלתי תשובה כי אלו הם דמי מנוי עבור 3 חודשים אחרונים. בנוסף על כך נמסר לי גם ב3 חודשים הקודמים (רבעון 1 של 2010) היינו מנויים לשירות זה.
אימי לא חתמה בנושא זה על שום מסמך ולא אישרה אותו בעל פה . בנוסף על כך לא שמענו שום הצעה בנושא זה כלל.
לא הצלחתי לקבל זיכוי עבור מנוי זה. בנוסף על כך הוא לא היה בשימוש כלל.
אשמח לקבל מכם עזרה.
תודה רבה
בכבוד רב
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה