פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לגבות כספים לאחר התנתקות בתום התחייבות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.3.09 התחברתי לחברת נטויז'ן בהתחייבות לשנה. שילמתי בכרטיס אשראי את כל השנה מראש.
למרות ששילמתי שנה מראש גבתה החברה בטעות בנוסף תשלום מדי חודש. קיבלתי החזר של הגביה המיותרת אחרי שיחות ודיונים מיגעים עם אנשי הנהלת החשבונות של החברה, שניסו להסיבר לי שאני לא צודקת, לתת לי סכום פחות ממה שהייתי אמורה לקבל, לתת לי זיכוי במקום להחזיר לי את הכסף, ועוד הצעות מוזרות.שלא הסכמתי להן כמובן, לאחר קבלת ההחזר המלא ביקשתי שפרטי כרטיס האשראי שלי ימחקו על מנת שהחברה לא תוכל לחייב אותי בחיובים נוספים ללא ידיעתי וכך נעשה. וטוב שנעשה, כי החברה מנסה עכשיו לגבות ממני כספים שלא מגיעים להם!!!!!
אחרי ההתנהגות השערוריתית שתיארתי החלטתי כמובן להתנתק עם תום ההתחייבות, וכך הודעתי בשיחת טלפון עם נינה בתאריך 29.3.10. נינה הודיעה לי שאני ממשיכה להיות מחוברת ללא תשלום עד 15.4.10, וידאתי זאת כמה פעמים בשיחה איתה בגלל ההתנהלות הקודמת של החברה, בסופו של דבר קיבלתי את דבריה, ונראה לי שזה הפיצוי המינימלי על הזמן, שיחות הטלפון והעצבים שביזבזתי עליהם עד שקיבלתי מהם את ההחזר הכספי שהגיע לי.
בתאריך 11.4 התקשרתי שוב ודיברתי עם מוקדנית בשם ילנה שאישרה שאני מחוברת עד 15.4 ללא תשלום.
ב 15.4 שוחחתי עם מוקדנית בשם מירב זאת על מנת להודיע (למרות שאמרתי לשתי הקודמות שאני לא מתכוונת לחדש את המנוי) שאני מתנתקת מהחברה ועוברת לספק אחר, ושהיא מתבקשת לנתק את השירות. היא אמרה לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות - דבר שלא קרה.
היום, 9.6 קיבלתי שיחה מוקלטת שמודיעה לי שיש לי חוב לחברה. בשיחה עם רועי מהפיננסים הסתבר שמשום מה אני חייבת להם כסף והם הוציאו לי חשבונית - שכמובן לא הגיעה אלי לא בדואר ולא בשום אמצעי אחר. מאחר שאני לא מכירה בחוב הם יפעילו נגדי צעדים משפטיים. למזלי לא היו להם פרטי כרטיס האשראי שלי שביקשתי למחוק, אחרת הם היו ממשיכים גם לגבות תשלום כל חודש למרות שאני לא משתמשת בשירות שלהם והודעתי (3 פעמים לפחות) שאני רוצה להתנתק.

החוצפה שלהם פשוט עוברת כל גבול, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, והם מוכיחים במקרה שלי שאין להם מעצורים כשהמדובר ברמאות, סחיטת כסף ובתשלומים מיותרים שהם גובים מלקוחות, ומנסים לגבות בשיטת ה"ילך". הייתי לקוחה של החברה במשך שנים רבות, אחרי הסיפור הזה אין סיכוי שאתחבר אליהם שוב - אפילו בחינם ואפילו אם יתנו לי כסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב מגורם בכיר בחברה - לפחות מנהל קשרי לקוחות, מכתב רשמי שמאשר שאין לי חוב לחברה נכון להיום, מחיקת פרטי מכל בסיסי הנתונים בהם אני מופיעה בחברה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה