פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלישה איטית , בקשה להתנתק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מתחילת החיבור עם נטוויג'ן ,יש תקלות ואינטרנט מאד איטי,בקשתי מספר פעמים
טיפול בתקלה.
הם מתעלמים.כאשר ביקשתי שישלחו טכנאי לבדוק מה בעיה ,אמרו לי שזה עולה כסף.
בתאריך 13 ביוני צלצלתי שוב וביקשתי התיחסות ,התחילה בחורה בשם ליאורה נעם
לתת לי הרצאה ,אמרתי לה שביקשתי מספר פעמים להתנתק ,אני מוכנה לשלם את קנס.
בחוצפה אמרה לי את צריכה עכשיו לשלם לי בכרטיס אשראי עבור כל החודשים שנותרו את מלא הכסף.אז כך מטפלת בחורה מהחברה שטוענת שהיא מנהלת.
אבקש לעזור לי בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה