פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות באינטרנט, בקו הטלפון. אין אפשרות ליצור קשר עם הספק. מבקשת לקבל אינפורמציה לגבי סיום ההסכם. נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי לאינטרנט ולקו הטלפון של חברת נטוויזן ב-יולי 2009. יש לי דרכם הסכם בנדל לאינטרנט שלהם עם הוט. המבצע כולל גם חודשיים אינטרנט חינם. את החינם אני אמורה לקבל בתום 12 חודשי ההסכם שלי אצלהם.
מיד כשהתקינו לי הטלפון והאינטרנט לא היה לי קו טלפון ולא אינטרנט. כך במשך ימים ארוכים כשאני כל הזמן מתקשרת אליהם. הם בכלל לא טרחו לחזור אלי. נשארתי בלי טלפון ובלי אינטרנט. לאחר יותר מכשבוע הם הסבירו לי שקבלתי מהם חלק מקולקל ושהם צריכים להחליף אותו. שוב פעם נאלצתי להגיע מוקדם הביתה ולהמתין להם. הם החליפו לי החלק המקולקל. מאז ועד היום יש לי כל הזמן בעיות. מדי פעם אין לי לא טלפון ולא אינטרנט. בכל פעם נאלצתי להתקשר אליהם כדי "שיתקנו" את הבעייה. זה עלה לי בהרבה זמן וכסף עד שמישהו ענה לי.לאחר מכן, בדרך כלל אין להם אפשרות לעזור מיד ואני אמורה להמתין עד שיחזרו אלי. לפעמים זה לוקח גם שבוע. וכל אותם הימים אני בלי טלפון ואינטרנט. בערך בחודש דצמבר 2009 אחד הטכנאים הסביר לי איך לתקן את התקלות החוזרות האלה: להוציא את אחד החוטים מהכופסא של הוט ולאחר מכן להוציא חוט מסויים מהכופסא של נטוויזין. להמתין מעט ולאחר מכן להחזיר אותם. זה מה שאני עושה עד היום. כל כמה זמן אני מוציאה החוטים ולאחר מכן מחזירה אותם, כי כל כמה זמן אין לי קו טלפון ואין לי אינטרנט. נוסף לכל קו הטלפון נוראי. יש רעשים, הדים ולא נעים לי לדבר בו. בגלל הבעיות של קו הטלפון קניתי נייד חדש כי אני לא יכולה לסמוך על נטוויזין.
השבוע קבלתי מהוט גלויה שבקרוב עומד להסתיים ההסכם שלי באינטרנט. אני מנסה ליצור קשר עם נטוויזין כדי לבדוק מתי ההסכם שלי אתם עומד להסתיים - כאמור הם הבטיחו לי חודשיים בחינם כשהצטרפתי אליהם - בוודאי הם יגידו לי שזה רק חינם מהספק ולא מהתשתית. אמרתי זאת לנציגת הוט והיא אמרה לי שהיא לא פגשה חינם כזה - אבל זה בוודאי מה שהם יגידו לי על החינם. בכל אופן העניין הוא שאין אפשרות לדבר אתם. בוודאי שלא בקו החינם שלהם. גם בקו שעולה כסף אין אפשרות לדבר כי הם לא עונים. תפוס כל הזמן ולאחר מכן הם מנתקים הקו. איך יתכן שאין אפשרות לדבר עם העובדים בחברת נטוויזין?
איך ספק כזה גדול יכול להתנהג כך. קודם כל המוצר שהם סיפקו לי הוא מוצר מקולקל. ואני משלמת עבור הקלקול הזה כל חודש, כשלא מעט זמנים לא היה לי טלפון ואינטרנט.
. למה אין אפשרות ליצור קשר עם החברה הזאת!?
כספי, עלבון, סוג הנזק :
שמישהו ייצור אתי מיד קשר. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה