שירות לקוי וזלזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
חדיד נדים |
שם/כינוי: |
יום שלישי 08 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בעקבות חיוב בסכומים גבוהים מהרגיל , פניתי לבירור החיוב ונתקלתי במסכת של עיכובים ואי מתן שירות , הובטח שיעשה בירור מקיף ויחזרו אליי , עברו יותר משבועיים ואף אחד לא חוזר בתשובה למרות שנציגה בשם פני הבטיחה לחזור עם תשובות ותברר את הנושא .
כל נסיונותיי החוזרים ליצור קשר עם פני ולקבל תשובה ושירות מהחברה עלו בתוהו
יש לציין זמני המתנה טלפוניים בלתי נסבלים
חוסר בתקשורת פנים ארגונית,יד ימין לא יודעת משמאל
|
עוגמת נפש, עלבון וזלזול |
סוג הנזק : |
התנתקות מהספק בכדי לקבל את השירות במקום אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|