פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בבקשה לנתק קו טלפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
חיפה נחום חת 1 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוריי התחברו בטיפשותם לקו הטלפון של 013 נטויז'ן. מהרגע שהטכנאי עזב את ביתם אין קו!! כלום, אי אפשר להוציא או לקבל שיחות. שוחחו עם התמיכה - אמרו להם נתקו ככה תחברו ככה וכלום. אבי פנה אליי לפני כשבוע שאסייע להם לסדר את הקו, שיחה עם נציג תמיכה הביאה לכך ששוחחו עם אימי וניסו שוב לתפעל אותה ללא הצלחה - אין קו. אתמול 21/6/10 התקשרתי לתמיכה שוחחתי עם נציג בשם ויטלי שהבטיח כי בבוקר יצרו קשר עם אבא שלי כדי לתפעלו , ביקשתי די עם התפעול -שלחו לי טכנאי, נעניתי ע"י ויטלי כי אם זו רק בעיה של תפעול יחייבו את הוריי עבור קריאת השירות!!! חוצפה של ממש. לבקשת אבי ויתרתי על טכנאי והסתפקתי בשיחה לאבי לתפעלו..רק בשעה 20:00 בערב (לערך) התקשרו לאמא שלי ושוב ניסו לתפעל אותה- שוב התפעול לא צלח. אמא שלי ביקשה לנתק את הקו , אמרו לאימי שאם תנתק אותו יש לה דמי יציאה- כמה מוזר בהתחשב בפרסום שהם עושים שקו טלפון חודשיים חינם ללא התחייבות... לזה הוריי התחברו. אמא שלי התעקשה על ניתוק -אמרו לה שמעבירים אותה, המתינה כמעט שעה על הקו והשיחה התנתקה. התקשרתי לנטויז'ן בעצמי, שוחחתי עם ניר (בכיר לטענתו) בתמיכה שאמר שהוא לא יכול לנתק אותי אלא להעביר את פנייתי למנהל בקשרי לקוחות על מנת שינתקו אותי. כעבור 20 דקות חזרה אליי נציגה בכירה -לכאורה , הסברתי לה שאני רוצה לנתק את המנוי והיא אמרה שהיא מעבירה אותי לניתוק, המתנתי כמה דקות על הקו והגעתי לנציגה בשם עדי שאבוי לחברה שמעסיקה נציגה עם מחסור קשה ביחסי אנוש. עדי דיברה בטון מזלזל, דרשה פרטים מזהים (זאת למרות שהועברתי אליה ע"י בכירה לכאורה שכבר לה מסרתי פרטים, לה ול3 הנציגים שקדמו לה). נתתי לה מספר ת"ז של אבי, היא אמרה שהיא חייבת פרטי חשבון, אמרתי לה שאין לי - שתעשה ועידה לאבא שלי שיתן לה את המספר- כךנוהגות רוב חברות נותנות שירות המכבדות את עצמן- שיחה אחד (גם ככה שיחות הטלפון שלהם חינם), עדי סרבה ואמרה שהיא לא מוציאה שום שיחה ושאמורים להיות לי הפרטים , ביקשתי מנהל אחר או נציג אחר כי אני לא רוצה לדבר איתה - היא אמרה שהיא לא מעבירה אותי לאף נציג אחר ולאף מנהל כי אלו הנהלים ושאני יכולה לבקש עד מחר היא לא תעביר אותי. אמרתי לה שהיא צריכה להתבייש שהיא אדם דוחה ולא ראויה לתת שירות וניתקתי, ביקשתי מאב י פרטי חשבון -הפלא ופלא אחרי המתנה של עוד 7 דקות הגעתי שוב לעדי החצופה שאמרה לי שהפרטים לא נכונים, ניתקתי ובדקתי שוב עם אבי את הפרטים. התקשרתי שוב לשירות לקוחות, ביקשתי מנהל, העבירו אותי ואחרי 10 דקות המתנה הגעתי לנציג שאמר שהוא לא מנהל והוא לא מבין למה העבירו אותי אליו. באפיסת כוחות ועצבים מרוטים שאלתי אותו מה לעזעזל אני צריכה לעשות וכמה עוד שיחות אני צריכה לעשות כדי לנתק להורים שלי את הקו??? שאלתי מי זו עדי - מסתבר שהיא נציגה מן המניין וכלל לא מנהלת, הנציג אמר שאין בכלל פנייה שנפתחה למנהל לגבי ניתוק אלא רק תעוד שביקשתי להתנתק ושאין בזה די כדי לנתק אותי.. הפתרון של הנציג היה שאמתין 3 ימי עסקים שמנהלת שיכולה לנתק אותי תחזור אליי!! מה8/6 אנחנו רודפים אחרי נטויז'ן לסדר את התקלה או לנתק את הקו ועד עכשיו - 14 יום לאחר מכן אין מענה רציני, אין התייחסות והנציגים מעבירים אותי מאחד אחד בלי חשבון. אני רוצה אישית להתלונן על הנציגה עדי - פנייה מספר157951432 שלא ראויה לתת שירות לאף אדם וחבל ש"נותנת שירות" מסוגה מייצגת חברה גדולה כמו נטויז'ן, בושה.
אני רוצה לנתק את המנוי אין לי כוחות נפשיים כבר להמתין, די! לחבר את הוריי לקח בדיוק שעתיים ושיחת טלפון אחת, אז למה להרוס הכל כלקוח פשוט לא מרוצה? למה???
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתווק המנוי ופיצוי כספי עבור ריבוי השיחות שנאלצנו לבצע מהטלפון של בזק שכן עובד!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה