פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי לאחר סיום שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
היתי מנוי בנטוויזן.ביקשתי לפתוח מנוי לאימה שלי וציינתי במפורש שמנוי על שמה, חיוב חשבון שלה ואני רק "דוברת" שלה מכיוון שהיא מתמצאת במושגי אינטרנט. שלחו לה טופס להוראת קבע וביקשו מספר כרטיס שלי "לצורך פתיחה ראשונית, רק לביטחון". הובטח לי שלא כרטיס לא יחוייב. ניתקתי מנוי שלי לאחר שראיתי איך חברה מתפקדת- חיבור לאינטרנט לקח 3 שבועות, אין ספור טלפונים והמתנה בקו כ 20 דקו כל פעם. ניסיתי לבטל מנוי שלה ב3 שבועות האלה שלא חוברה עקב כל מיני בעיות בנטוויזן אלא חברה סירבה. מכיוון שהתחייבות שלי הסתייימה ביטלתי מנוי שלי. אלא עכשיו אני רואה שמחייבים כרטיס אשראי שלי על מנוי של אימה.פניות טלפוניות לחברה לא יעילות. מבטיחים לתקן ולא עושים דבר. פניות בכתב נשארות ללא תגובה כלשהי מצד חברה.בנוסף ביקשתי לשלוח לי מכתב על סיום שירות. גם לבקשה הזו לא קיבלתי תשובה.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה