פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ללא ידיעה< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני להתלונן על כך שב 21/6 השנה התקשר אליי נציג מכירות הביתה על מנת לשנות את חבילת הגלישה הביתית אשר רשומה על בעלי, אמרתי לנציג שאני לא יודעת על מה הוא מדבר כי אני משלמת לנטויז'ן מכרטיס האשראי שלי וכי המנוי רשום על שמי, הנציג אמר כי לא כך הדבר וכי יש שני מנויים אחד שלי ואחד של בעלי, וכמובן הפנה אותי למוקד שרל"ק, התקשרתי וניסיתי להבין כמה זמן בעלי כבר משלם להם על הגלישה הסבירו לי כי מ 2006 כמובן שביקשתי לנתק במיידי ולדבר עם מנהל כדי לקבל החזרים, חשוב לי לציין כי אכן בעלי משלם על דק' שיחה לחו"ל בטלפון הביתי אך מעולם לא הסכים לאינטרנט, בכל מקרה אותו נציג מקשל"ק אמר כי יבטל את המנוי ולא יוכל להחזיר לי כסף רטרו על מספר חודשים כי אין להם מדיניות זיכויים, אז ביקשתי לדבר עם מנהל ואמר כי יחזור אליי תוך 24 שע', כמובן לא התקשר שום מנהל ושום כלום כך שהייתי צריכה לחזור שוב לקו ושוה להמתין חצי שעה עד שיענו לי, אמרו כי מעבירים למנהל ויחזור אליי להמשך טיפול, כמובן שלא חזר כפי שהבטיחו אלא חזרה מנהלת רק ביום חמישי 24/6, המנהלת הסבירה כי יש תיעוד מ 2006 שביקשו להתחבר לאינטרנט, למרות שבאותה תקופה בעלי היה מחוב ל 012 אז למה הוא צריך את 013??? סוכם עם אותה מנהלת כי נקבל זיכוי חצי שנה אחורה, אך עדיין אינני מרוצה מהתשובה מכיוון שבמשך 4 שנים בעלי משלם להם מבלי לקבל חשבוניות כאשר מבחינתו משלם על שיחות לחו"ל, כמובן שאני לא מבקשת זיכוי 4 שנים אחורה אבל זיכוי 6 חודשים אחורה זה פשוט בדיחה, ואם בקשתי לא תתקבל אצטרך לנקוט בצעדים משפטיים, כי זה לא הגיוני שנשלם על מוצר שלא היה בו שימוש ועל אחת כמה וכמה ללא ידיעתנו.
כספי סוג הנזק :
אבקש זיכוי במיידי לתקופה של שנתיים או 4 שניםפ באם דרשתי לא תענה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה