פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת חוב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי ביקשתי להתחבר לנטוויז'ן כספקית אינרנט קיבלתי הצעת מחיר והצטרפתי, ברור מהיר מייד לאחר מכן גרם לי להבין שעשיתי טעות וכי המחיר שלהם אינו הזול ביותר מייד פניתי לחברת נטוויז'ן לבטל את ההתקשרות עימם, הנציג הסביר לי שכיוון שטרם עברו 24 שעות הדבר אינו כרוך בעמלת ביטול. כעבור מס' חודשים גיליתי שהויזה שלי מחוייבת עבור נטוויז'ן מייד פניתי לחברה והסברתי את העניין הבטיחו שיחזרו אליי בתשובה...ביטלתי את ההרשאה במקביל בויזה ולא חזרו אליי, הנחתי שהעניין נפתר. לפני כחצי שנה פנתה אליי נציגת שרות לשדרוג החבילה , הסברתי לה שאיני מנויה בחברתם ומיד לאחר מכן התקשרתי לשרות לקוחות כמובן שהעניין חזר על עצמו ואמרו שיבררו את העניין ויחזרו אליי- כמובן שלא נענתי בתשובה, לפני מס' ימים פנתה אליי שוב נציגה באותה הצעה , מייד פניתי לחברה והנ"ל כבר העבירו אותי לשיחה עם העו"ד שלהם כיוון שאני בתביעה משפטית עם חוב של 550 ש"ח!!!! התקשרתי בתחילת השבוע לעו"ד , הנ"ל הקשיבה והבטיחה לחזור לאחר ברור - אף אחד לא חזר אליי.
חשוב לי לציין שבמהלך השניים האלו מעולם לא קיבלתי ולו חשבונית אחת או דרישת חוב...מעולם לא גלשתי על הרשת שלהם אלא על הרשת של 012.
ובנוסף לא ברור לי מדוע לא ניתקו את הספק כל השנים האלו אם לא שילמתי כטענתם אלא רק כאשר זה עבר לתביעה משפטית...
אבקש את עזרתכם בביטול החוב הקיים וניתוק קשר מוחלט עם חברת נטוויז'ן
ידוע לי כי הנציגים שרויים תחת לחץ המכירות אך אין זה סיבה מוצדקת שהלקוחות הפרטיים ינזקו כספית בגלל זה. במיוחד שתוך שעתיים מביצוע העסקה ביקשתי לבטלה.
עו,ד נאמן טל' 03-5251270 שלוחה 2.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב הקיים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה