פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת להתנתק נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר כמה שנים אני לקוחה בנטוויזן. ומחר מסתיימת תקופת ההתחייבות. לפני שבוע וחצי, התקשרו אליי מהחברה, והציעו לי מחיר "מיוחד" (כנראה ללקוחות ותיקים), גבוה ב 25% ממה שהחברות האחרות מציעות לי. כמובן שבחרתי להתחבר לחברה אחרת...
הודיעו לי להתקשר יום לפני סיום ההתחייבות כדי להתנתק. התקשרתי. דיברתי, הסברתי. הסברתי שאני ממהרת, שאין לי זמן לטפל בזה, אין לי זמן לעבור מחברה לחברה, שכבר התחברתי והתחייבתי. ושאני רוצה בסך הכל להתנתק.
לאחר שלוש שעות מפרכות, לאחר שיחות שארכו בסך הכל קרוב ל 45 דקות, ואחרי שהעבירו אותי מנציג שירות לקוחות, לנציג קשרי לקוחות, ואז למנהל קשרי לקוחות, עוד מסרבים לנתק אותי.או להבין שזו ההחלטה הסופית שלי. עם מי אני צריכה לדבר עוד? למה כדי להתחבר מספיק רק נציג שירות לקוחות ?
אני מבינה שרוצים לשמור אותי לקוחה בחברה, הזכות המלאה שלהם לנסות לשכנע אותי, ולצ'פר אותי. אבל חלק מהעניין של שירות לקוחות הוא בין היתר לכבד את החלטת הלקוח. ולא להעיק עליו כשהוא כבר עשה את החלטה.
שירות זה לא רק להתחבר, אלא גם להתנתק.
במקרה הזה, אחרי השירות הזה, גם אם החברה תציע לי עכשיו אינטרנט חינם לכל החיים אסרב להצעה.
אני משלמת באמצעות הוראת קבע. האם אני צריכה להפסיק אותה כדי שזה ייחשב ניתוק?
בזבוז זמן, ושיחה על חשבוני סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה