פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם מזה כחצי שנה אני מנהלת שיחות כמעט עים כל המוקדנים על תקלות, על חיובים למהירות שלא ניתנת לביצוע אצלי, כח חשמלי נמוך, הובטח שיזכו אותי,לא ראיתי כל זיכוי, מיתברר שהזיכויים היתבצעו בינם לבין בזק ולא מולי, ביקשתי להיתנתק והסקמתי להמתין עד ל הרביעי לשישי אלפיים ועשר סיום החבילה וטרם ניתקו אותי, ביקשתי פרוט לזיכויים כיביכול וטרם נענתי, חוייבתי ללא ידיעה מראש על דיסק אנטי וירוס כשנאמר לי בטלפון זה במתנה למרות שניתבקשתי להחזירו ויזכו אותי שלחתי, והחזירו לי שנית, בקיצור אני בנתיים עצרתי\ביטלתי את ההוראת קבע בויזה ואני ממתינה כי אני רוצה לדעת מה היתרה היא לא תואמת את אשר ביקשו ממני ועד ליום זה לא קיבלתי תשובה עייפתי מלהיתקשר לשם. הם מייבשים אותי על הקו דקות ארוכות ומסננים אותי עד ליאוש. מספר חודשים אני לא מקבלת דאר, ויש לי המון בעיות, יש לי וירוס במחשב בקיצור בלגן אני לא מעוניינת להישאר מנויה שלהם. אני מיואשת . אולי אתם תוכלו לעזור לי. תודה לכם מראש המיואשת,
וכספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה