פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות וחוסר יכולת להתנתק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים התחייבתי לנטוויזן לשנה יחד עם דיל מחברת הוט. לאחר שנה ללא ידעתנו העלו את מחיר ההתחיבות ב 20 ש"ח יותר משסוכם בנינו. לאחר שהתקשרנו וביררנו מה פשר עליה זו נאמר לנו שזה ההתחיבות שלנו לאחר בירור החזירו לנו את המחיר למחיר המקורי. בגלל אי יכולת לגלוש בצורה רצופה במהלך השנה האחרונה הכוללת ניתוקים רבים ובירורים מצד אחד הוט האשימה את נטוויזן ונטוויזאן האשימה את הוט בתשתית החלטתי להתנתק מ 2 חברות אלא לחלוטין . זמן ההמנה לנוויטזן עולה על 20 דקות בכל פעם שהמתנתי להם לשם התנתקות , עד שנציגה ענתה לי היא לא הסכימה לנתק אותי ונתנה לי להמתין עוד 20 דקות על הקו!! אחרי 20 דקות התקשרתי שוב והפעולה חזרהעל עצמה. אחר הצהרים התקשרתי שוב כמובן המתנתי המווןן זמן ( מי ישלם לי על השיחותוהזמן המבוזבז הזה???) הנציגה אמרה לי שלא ניתן להתנתק ללא מנהלת ושהיא מעבירה אותי לאחר שצעקתי עליה שאני לא מוכנה להמתין יותר ולא מעניין אותי מי ינתק אותי אני רוצה להתנתק במיידית!!! הנציגה אמרה שהיא אחראית לזה שתחזור אלי מנהלת ותטפל בפניתי. למחרת חזרה אלי מנהלת שירות הלקוחות ששוב רצתה להפנות אותי לגורם נוסף...לאחר המתנה של רבע שעה על הקו היא חזרה אלי ואמרה לי שהי מתנצלת על ההמתנה והיא תדאג שיחזרו אלי. נכון לעכשיו לא פנה אלי אף גורם ולא נותנים לי אפשרות להתנתק מהם!!! איפה נשמע דבר כזה שלא רק שלא נותנים שירות , נותנים לי לבזבז כסף רב על שיחות, ולא מוכנים לנתק אותי!!!
כספי , עלבון, עוגמת נפש, בזבוז זמן. סוג הנזק :
את כל הכסף שבוזבז על השיחות איתם ושינתקו אותי במיידית ! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה