פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לבקשת התנתקות מהשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת נטוויז'ן בשירותי הטלפון והאינטרנט שנה וחצי. עקב שיקולים אישיים החלתי לבקש להתנתק מהחברה (בעיקר מחיר והטלפון עובד גרוע ומיעוט שימוש בו). בפינתי לחברה בבקשת התנתקות מיד הציעו לי הצעות חלופיות וכדאיות על מנת להישאר בחברה. סביב הנושה הזה הועברתי מספר פעמים בין נציגים- מוקד שירות- מוקד טלפוני- מוקד שירות- מוקד טלפוני- "מנהל", שהתברר שהוא נציג בכיר ולא מנהל. וכך אלאה. בשלב המעברים כבר החלטתי שהם הם מתנהלים ככה להשאיר לקוח והטירטור שעשו לי - חשבתי לעצמי שאני מעוניין להתנתק מהחברה הזו.
זה השלב שהסיוט שלי החל. הנציגים משקרים לי ואומרים לי שהם מעבירים אותי למי שינתק אותי ולמעשה העבירו אותי לשימור לקוחות. התלוננתי על כך וביקשתי מנהל. "המנהל" היה עוד נציג רגיל שבסוף העביר אותי למנהל אחר וכך אלה. הסיכום שהגעתי בסופו של שיחה עם המנהל הזה שאני אתקשר לקראת 17\7\10 על מנת לסיים חוזה ושוב המעברים החלו בין הנציגים.
העניין שלי שאני לא מוכן בשום אופן להסביר יותר את הסיבות שלי כי הם לא מקשיבים אלה מנסים לשכנה להישאר בחברה שלהם.
אני לא מוכן להסביר ולא חייב להסביר וזו זכותי.
מה שקיבלתי זה ניתוק של טלפון בסופו של דבר.
וה"מנהל" אמור לחזור אלי...
עלבון סוג הנזק :
בקשת ניתוק מנטוויז'ן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה