פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעשה הונאה ומרמה בחיבור ושדרוג לאינטרנט בחברת נטוויזן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 13/7/10 או בסמוך התקשר אלי בטלפון אדם שהציג את עצמו כנציג של חברת נטוויזיון והציע לי שדרוג האינטרנט לחבילה של 4 מגה . כאשר שאלתי לעלות העסקה הבחור הודיע לי שהעלות של החבילה לבזק ולנטוויזיון מחיר כולל של 100 ₪. הודעתי לבחור שהמחיר נראה לי מצוין ומשום מה גם יותר מדי טוב, ואני מוכן לעסקה ובתנאי שפרטי העסקה ישלחו אלי בכתב. הבחור הודיע לי שפרטי החבילה והעסקה ישלחו אלי בדואר האלקטרוני כבר למחרת. כעבור יום כאשר ראיתי שלא מגיע אלי הודעה כתובה נכנסתי לאתר האינטרנט של נטוויזיון 013, ולהפתעתי גיליתי שהמחיר של החבילה הוא 149.95 שח ובתוספת של חיובים נוספים שלא הסכמתי עליהם. התקשרתי מייד לחברת נטוויזיון וביקשתי לעצור את העסקה מאחר ומדובר במעשה תרמית והונאה, דיברתי עם פקידה אחת והיא הבטיחה לברר ולחזור כעבור יומיים, אך היא לא חזרה. התקשרתי שוב ודיברתי עם איש שירות נוסף במחלקת התשלומים של נטוויזיון, והוא הבטיח לבדוק ולחזור שוב כעבור יומיים, אך שום דבר לא קרה. כך בכל יומיים שלושה, אני מתקשר לנטוויזיון והם מבטיחים לבדוק ולחזור עם תשובה, אך שום דבר לא קורה. ובכל פעם שאני מתקשר עלי לשחזר את הסיפור שוב בפני הנציג שירות של נטוויזיון שעונה לשיחה. כל הנסיונות שלי לדבר עם אנשי נטוויזן ולעצור את העסקה נופלות על אוזניים אטומות. ידוע לי שהשיחות שנעשו מוקלטות ביקשתי מהם להאזין לתוכן השיחה ולראות שמדובר במעשה הונאה אך הם מתעלמים ובכל פעם אומרים שיחזרו אלי לאחר בירור אותו הם אינם טורחים לעשות.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה