פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות אשר לא ביקשתי ואשר לא השתמשתי בו נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2009 התחברתי לאינטרנט של נטוויז'ן לחודש אחד בלבד במפורש וללא התחייבות. הנציגה הבטיחה שלא אחוייב מעבר לאותו חודש אשר ביקשתי. לאחר חודש התקשרתי לוודא שנותקתי וגיליתי שחיבורי לאינטרנט ממשיך. ביקשתי להתנתק ועברתי מסכת עינויים של מעבר מנציג אחד לשני וממנו לעוד שניים בשימור לקוחות עד אשר נותקתי. לאחר חודש קיבלתי ללא סיבה חיוב מנטוויז'ן דרך כרטיס האשראי שלי בסך כ-15 שקלים. התקשרתי לברר מדוע, הטעות תוקנה והכסף הוחזר. כעת, לאחר כמעט שנה בה אין לי קשר עם החברה חוייבתי דרך כרטיס האשראי שוב על סך 50.38 ש"ח. פניתי במייל לשירות הלקוחות של החברה ולא נעניתי. לאחר מספר ימים פניתי במייל וכן השארתי הודעה קולית לנציג פניות הציבור של החברה. לאחר שבועיים ומשלא נעניתי, התקשרתי לנטוויז'ן לדרוש את כספי חזרה וכן לוודא שמספר האשראי שלי יוסר ממחשב החברה שכן לא ייתכן שאחוייב רנדומלית שוב ושוב בצורה כזו. לאחר המתנה שארכה כעשרים דקות נציגת השירות הסבירה לי שחוייבתי עבור שיחות לחו"ל אשר התבצעו ביוני 2010 בדירה בה אני גרתי ב2009. מסתבר שבזמן חיבורי לאינטרנט מסרתי לנציג השירות את מספר הטלפון הנייח בדירה לצורך יצירת קשר (ולא לשום שירות אחר), ומאז המספר נשמר במחשב החברה על שמי וכמקושר אוטומטית לכרטיס האשראי שלי. הסברתי לנציגה כי מעולם לא ביקשתי להשתמש בשירות שיחות לחו"ל של החברה וכן כי איני גרה שם יותר למעלה מחצי שנה. השיחות ככל הנראה בוצעו ע"י הדיירים הנוכחיים בדירה ובוודאי שלא על ידי, והצעתי לשלוח לה כהוכחה את ספח ת.ז. שלי/חוזהשכירות בדירתי הנוכחית. הנציגה טענה כי עצם העובדה שמסרתי את מס' הטלפון באוקטובר 2009 היתה מספקת לזהות את המספר כשייך לי ושהדרך היחידה לבטל את החיוב היא לקבל אישור מבזק שהקו אינו בבעלותי יותר. לאחר המתנה מייגעת נוספת, בזק הודיעו לי כי לא יוכלו לשלוח לי אישור כזה מכיוון שאיני בעלת הקו ואישורים נשלחים אך ורק לבעלי הקו... בשיחה נוספת לנטוויז'ן הנציגה השיבה כי "הנציגה בבזק מתנערת מאחריות" וכי ללא האישור לא אקבל את כספי חזרה. כעת אני עומדת בפני מבוי סתום וכן תסכולי גובר לנוכח העובדה שנטוויז'ן יכולים להשתמש במספר האשראי שלי ככל העולה על רוחם ואני זו שצריכה להיאבק על מנת להוכיח את טעותם!
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול החיוב לאלתר, מחיקת מספר האשראי שלי ממחשב החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה