פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר ללא הודעה ודחיית התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב26 ביולי לפני שבוע וחצי גיליתי כי נטוויזן מחייבים אותי כבר 3 חודשים 45 ש"ח במקום 38 ש"ח (עבור 1.5M) דרך החשבון שלי. כבר זמן רב שאינני מקבלת מהם חשבונית בדואר כמו שהם מחויבים לעשות. שלחתי אימייל תלונה והובטח שיחזרו אלי. אכן חזרו אלי כעבור כמה שעות כאשר כבר לא הייתי ליד הטלפון.

התקשרתי כבקשתם ואחרי זמן רב הגעתי לנציג שירות ופרסתי את התלונה. נאמר לי שבגלל שנסתיימה ההתחייבות עלה המחיר והייתי צריכה ליצור איתם קשר (!). אחרי שהתלוננתי שלא קיבלתי מהם שום הודעה על סיום התחייבות או חשבונית כמו שהם נדרשים ע"פ חוק וכי אני רוצה את הכסף חזרה (ההפרש) ולהתנתק מיידית, נאמר לי שאני לא יכולה לקבל את הכסף חזרה, וכדי להתנתק אני צריכה לדבר עם מישהו אחר שכרגע לא פנוי, ויחזרו אלי.
כמובן שעד שחזרו אלי שוב לא הייתי ליד הטלפון. למרות שמאז שלחתי עוד אימייל והתקשרתי ישירות למוקד פעמיים נוספות (וחיכיתי כל פעם כ15 עד שענו) וביקשתי להתנתק, כל פעם הנציג אמר שאין ביכולתו לנתק אותי וכרגע אין נציג פנוי שיכול לנתק אותי ואצטרך לחכות עד שיחזרו אלי. למרות שלא ברור לי למה אני צריכה לחכות להם כדי להתנתק ולמה מכריחים אותי כל פעם לדבר עם עוד ועוד אנשים, ביקשתי לתאם זמן ליום המחרת. כמובן שהם התקשרו אלי שלא בזמן כאשר לא הייתי ליד הטלפון, ובזמן שנקבע אף נציג לא התקשר.

למה אני צריכה לרדוף אחרי נטוויזן?? למה אני צריכה לקבל שירות מתי שנוח להם? למה צריכה לעניין אותי ההירארכיה החברתית שלהם? איפה בכלל כתוב שאני צריכה לדבר עם נציג מיוחד בכדי להתנתק? תשחררו!!
יידוע הלקוח בדואר על כל שינוי וניתוק ע"י כל נציג שירות בלי סחבת! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה