פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר לקוח של נטויז'ן בערך שנתיים + בשנה האחרונה לא יודע מה קרה להם המשחקים לא עובדים טוב ,אז אני מתקשר לתמיכה טכנית דיברתי מעל 10 אנשים וכולם אומרים לי אותו דבר הבעיה לא בנו זה בעיה במשחקים שלך ,אני דיברתי עם החברה של המשחק באיימל ועשינו בדיקות והם אמרו שהבעיה בספק אז אני עשיתי חבילת גיימר (בזבוז של כסף) עבד כמה ימים ואז נהיה אותו דבר ואני מתקשר ואף אחד לא עוזר לי עוד הפעם,טוב אמרתי לעצמי יש התחייבות אין מה לעשות אבל ...אני פתחתי משתמש בבזק בינלאומי אותו חבילה ממש וראיתי שעובד פיקס (בתמיכה אמרו לי שהם בדקו בכמה ספקים ,מעניין) אז אני כבר משלם שלוש חודש על שני ספקים .
אז נתתי עוד הזדמנות לנטויז'ן שידרגתי ל5 מגה ולא השתנה שום דבר ,רק המהירות ... ובשיא החוצפה אומרת לי תעשה חבילת גיימר .!!!
התנתקות!!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה