פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה למרות התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנותקת משרותי האינטרנט של חברת נטוויזן מחודש אפריל 2010, אולם החברה ממשיכה לחייב אותי. בחודש יוני דיברתי איתם והם הבטיחו לזכות אותי ואכן בחשבון יולי מופיע זיכוי אבל יחד עם זאת חיוב חדש. דיברתי איתם שוב והם שוב הבטיחו לזכות אותי באוגוסט ולצערי לא הופיע שום זיכוי אלא חיוב נוסף. לדעתי הם סוחטים כסף ללא כל הצדקה, יד ימין לא יודעת משמאל והבלגן חוגג. אני מבחינתי הודעתי לחברת ישראכרט שלא לכבד דרישות תשלום מהם.
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את החיוב האחרון בסכום של כ-50 ש"ח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה