|
|
|
|
|
|
תלונה על הקו הביתי של נטוויז'ן013 |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יש לי את הקו הביתי של חברת כבר מספר חודשים.
לפני מספר שבועות התחילה תופעה של ניתוקים חוזרים ונשנים.
נטוויז'ן013 התנערה מהבעיות בקו ושלחו אותי להחליף ראוטר בבזק – בזק לא מחזיקים את הראוטר שנטוויז'ן013 חושבים שפותר את הבעיות.
פניתי שוב ל נטוויז'ן013 והם מוכנים לשלוח טכנאי, והם מושכים אותי כך מיום ד שעבר,
אולם כעת מתרר שאין להם טכנאי לשלוח מעבר לקו הירוק – 15 דקות ממודיעין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|