פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר שירות והמשך חיוב-סה"כ מבקש היום להתנתק-בבקשה!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כמו שתוכלו להבין מתאריך האירוע הייתה לי הרבה סבלנות ותקווה לשירות מצד החברה וזה לצערי לא קרה ועדיין לא קורה,הסיפור בקצרה:לפני כחודשיים החלפתי מחשב ושכחתי את שם המשתמש והסיסמא שמאבטחת לי את הראוטר,התקשרתי לחברה ולאחר נסיונות רבים והמתנה ארוכה מידי(התקליט בכל פעם ממליץ להתקשר במועד מאוחר יותר)
ענה לי בחור נחמד בשם סמי -איש שרות סבלני ומקצועי שהמליץ בתמורה ל30 ש"ח לפרמט מרחוק את החסימה על הראוטר,כמובן שהסכמתי אך זה היה כרוך בהמתנה לשיחה ממחלקה אחרת שאחראית לטענתו על תיקונים מסוג זה,עד היום איני קיבלתי שיחה או שירות למנוי(וגם ממשיכים לחייב על חודשיים ללא אינטרנט וללא טיפול)
תשלום בעבור כלום-מרגיז! סוג הנזק :
סה"כ שיחת טלפון שתאשר את בקשתנו להתנתקות משבוע שעבר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה