הונאה מכוונת, ניסיון מתוכנן לשים מכשול ללקוח, לאור היום וניצול כח על חלשים. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי לעבור מבזק בין לאומי לנטויזיון לאחר שבזק בינלאומי רכשו אקטקום עם כל לקוחותיה ואני בינהם. ובתנאי שישאירו לי את אותם התאים שהיו לי בעבר ואכן הם היסכימו ובקשו שאבצע הפקדת מזומן לחשבונם ושלחו לי את פרטי החשבון, לאחר שפקססתי להם את התשלום אכן צילצלו לעדכן אותי שפתחו לי מנוי(HZ997) אולם כתובת IP קבוע יפתחו רק למחורת בבוקר עקב השעה (בערב). אני באותה השיחה הודעתי שאין לי צורך במנוי ללא IP קבוע ורק לאחר שאקבל את מבוקשי אפעיל את המנוי. לאחר סחבת של כחודש שבינתיים הייתי מנותק גם מהמנוי הישן בבזק בינלאומי הודיעו לי כי עלי לשלם תוספת, כמובן שסירבתי וקיבלתי הבטחה שתוך שבועיים יחזירו לי את הכסף. וגם נתתי להם 3 דרכים איך להחזיר לי את הכסף. בשלבים שונים מאז ועד היום ביקרתי פעמיים במשרדי החברה בחיפה (שאגב סגורים ללקוחות), בפעם השניה סירבתי להתפנות וישבתי על הריצפה כ3-4 שעות בפתח המעלית מול הפקידת קבלה, פנו אלי אנשי אבטחה מנהלים וכו' אבל לא היזמינו משטרה, בכל שיחה טלפונית הם מודים שהם חיבים לי את הכסף ושתוך 7-14 יום אקבל את הכסף, עד היום לא קיבלתי כלום, לדעתי יותר מ40 לקוחות שחיברתי לאינטרנט מאז, חיברתי לבזק בינלאומי שלאחר הטריק של הגנבים מנטויזין היסכמתי לתנאים שלהם (מתן הוראת קבע במקום תשלום מראש לשנה). כל העובדים שאיתם שוחחתי היו מאוד מבינים והיביעו רצון עז לסיים את הפרשה. אבל אף אחד לא היצליח. כנראה שזה שיטה מלמעלה הם מחקים לתביעה, אבל גם לזה צריך כסף. וככה הם מנצלים אותנו. אני טובע במקום לתבוע והם לא מחזירים את הכסף. (אם חוות דעת עו"ד כרוכה בתשלום אז איני מעונין בה, אם מישהו מוכן להוציא מהם את הכסף אני מוכן לספק את כל התכתובת שיש לי מהם ואפילו לתרום את הכסף לצה"ל או לנזקקים).
|
עלבון,ביזבוז זמן, וכמובן נזק כספי |
סוג הנזק : |
החזר הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|