פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מכוונת, ניסיון מתוכנן לשים מכשול ללקוח, לאור היום וניצול כח על חלשים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לעבור מבזק בין לאומי לנטויזיון לאחר שבזק בינלאומי רכשו אקטקום עם כל לקוחותיה ואני בינהם. ובתנאי שישאירו לי את אותם התאים שהיו לי בעבר ואכן הם היסכימו ובקשו שאבצע הפקדת מזומן לחשבונם ושלחו לי את פרטי החשבון, לאחר שפקססתי להם את התשלום אכן צילצלו לעדכן אותי שפתחו לי מנוי(HZ997) אולם כתובת IP קבוע יפתחו רק למחורת בבוקר עקב השעה (בערב). אני באותה השיחה הודעתי שאין לי צורך במנוי ללא IP קבוע ורק לאחר שאקבל את מבוקשי אפעיל את המנוי. לאחר סחבת של כחודש שבינתיים הייתי מנותק גם מהמנוי הישן בבזק בינלאומי הודיעו לי כי עלי לשלם תוספת, כמובן שסירבתי וקיבלתי הבטחה שתוך שבועיים יחזירו לי את הכסף. וגם נתתי להם 3 דרכים איך להחזיר לי את הכסף. בשלבים שונים מאז ועד היום ביקרתי פעמיים במשרדי החברה בחיפה (שאגב סגורים ללקוחות), בפעם השניה סירבתי להתפנות וישבתי על הריצפה כ3-4 שעות בפתח המעלית מול הפקידת קבלה, פנו אלי אנשי אבטחה מנהלים וכו' אבל לא היזמינו משטרה, בכל שיחה טלפונית הם מודים שהם חיבים לי את הכסף ושתוך 7-14 יום אקבל את הכסף, עד היום לא קיבלתי כלום, לדעתי יותר מ40 לקוחות שחיברתי לאינטרנט מאז, חיברתי לבזק בינלאומי שלאחר הטריק של הגנבים מנטויזין היסכמתי לתנאים שלהם (מתן הוראת קבע במקום תשלום מראש לשנה). כל העובדים שאיתם שוחחתי היו מאוד מבינים והיביעו רצון עז לסיים את הפרשה. אבל אף אחד לא היצליח. כנראה שזה שיטה מלמעלה הם מחקים לתביעה, אבל גם לזה צריך כסף. וככה הם מנצלים אותנו. אני טובע במקום לתבוע והם לא מחזירים את הכסף. (אם חוות דעת עו"ד כרוכה בתשלום אז איני מעונין בה, אם מישהו מוכן להוציא מהם את הכסף אני מוכן לספק את כל התכתובת שיש לי מהם ואפילו לתרום את הכסף לצה"ל או לנזקקים).
עלבון,ביזבוז זמן, וכמובן נזק כספי סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר זרחיה התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בחודש פברואר 2009 פנה מר זרחיה למוקד שירות הלקוחות אודות יתרת הזכות הקיימת במנוייו. בפגישתו עם מנהלת במוקד שירות הלקוחות הסדירה המנהלת עם מר זרחיה כי יתרת הזכות בחשבון המנוי תועבר באמצעות העברה בנקאית לרשותו. בהתאם לכך, העברת הסכום בוצעה עוד באותו החודש וכן זכתה לוידוא של המנהלת.
בשיחתו של נציג פניות הציבור עם מר זרחיה ולאחר קבלת ממצאי בדיקתו, אישר מר זרחיה את האמור.
בסיום שיחת שני הצדדים הביע מר זרחיה את שביעות רצונו ממענה החברה וכי יעמוד בקשר עם נציג החברה לכל שאלה או עניין נוסף.

בכבוד רב,
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה