פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט יצרתי קשר עם החברה, במטרה להתחבר לרשת האינטרנט.החברה הציעה לי חבילה משולבת ספק+חיבור לאינטרנט דרך חברת בזק או הוט, שתי החברות היו בבייתי ולא הצליחו לחבר אותי לאינטרנט לטענתם כיוון שמדובר בעליית גג.הודעתי לחברת נטוויזן שבעקבות כך שלא קיבלתי את השירות, העסקה מבוטלת. למרות זאת החברה גבתה ממני סכום של 11.82 ש"ח בכרטיס אשראי בתאריך 26/08/2010.לציין שלא קיבלתי מהחברה שום שירות.
כספי סוג הנזק :
השבת הכסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה