פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מניתוק משירותי טלפון קווי, וחיובים בלתי ראויים. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 26.08.2010 ביקשנו להתחבר לשירות הטלפון הקווי של חברת נטוויז'ן. הובטח לו ע"י נציג המכירות וכן ע"י הטכנאי שביצע את ההתקנה כי חודשיים ראשונים הינם תקופת ניסיון ללא כל התחייבות.

לאחר כ-3 שבועות בלבד (!!) ביום 14.09.2010, התקשרנו לחברת נטוויז'ן בבקשה להתנתק מיידית משירות הטלפון הקווי ולחזור לחברה מתחרה (שם היינו מנויים כ-15 שנים !!), וזאת מאחר שאיכות קו הטלפון ירודה ביותר.
במשך שלושת השבועות הללו היו ניתוקים חוזרים ונישנים במהלך שיות הטלפון (מה שחייב אותנו להתקשר שוב ושוב אל אותו אדם עימו שוחחנו), היו ימים שלמים ו/או שעות שלמות במשך היום שבהן לא ניתן היה להוציא ו/ו לקבל שיחות טלפון כלל.
ובנוסף לכל אלו - איכות הקו עצמו היתה ירודה ביותר, וכללה רעשי רקע, זמן המתנה ממושך יחסית עד שהחיוג ליעד נקלט, וכאמור, לאחר שהחיוג הושלם - היתה השיחה מתנתקת. לעיתים היו ניתוקים רבים במהלך שיחה אחת !

מיום 14.09.2010 אנו שבים ומתקשרים לחברת נטוויז'ן במטרה לבצע את הליך הניתוק אולם נתקלים בחומה בצורה של שכנועים, התחמקויות, העברת השיחה מנציג אחד לשני, והמתנה של רבע שעה ויותר (!!) על קו הטלפון, שבסופו השיחה מתנתקת ואנו לא מקבלים כל מענה.

גם בקשותינו לשוחח עם מנכ"ל החברה - נענו בתשובות מצחקקות ומזלזלות מצד נציגת שירות הלקוחות.

יתרה מכך, באחת השיחות - ברוב עוז וחוצפה, טען אחד מנציגי השירות כי נחוייב ב- 150 ש"ח מאחר והתנתקנו מהשירות טרם חלפו חודשיים ימים. (תקופת הניסיון).

מובן וברור כי אילו היתה איכות הקו טובה וסבירה - לא היינו מבקשים להתנתק ולא היינו בוחרים לשלם יותר לחברה מתחרה.
אולם, מאחר ושירות הקו כה גרועה (וכמחזיקי קו טלפון מזה כ-15 שנים, מעולם לא נתקלנו באיכות כה ירודה, התנתקויות, רעשי רקע, וחוסר יכולת להוציא ולקבל שיחות) - אין בידינו הברירה אלא לשלם יותר לחברה מתחרה תמורת איכות קו טובה. (אף עי הוצע לנו ע"י נטוויז'ן להחזיק בקו זה בחינם - אין אנו מעוניינים בכך לאור האיכות הירודה).

לפיכך:
1. נבקש ניתוק מיידי ולאלתר של קו הטלפון, כולל נטילת כל הציוד השייך לחברת נטוויז'ן.

2. איננו מאשרים כל חיוב שהוא לטובת קו הטלפון הזה, שגרם לנו לבזבוז זמן מיותר, בזבוז כסף רב (עקב הצורך לנהל שיחותינו מהטלפון הנייד, כתוצאה מאיכות טלפון קווי ירודה ביותר), ועוגמת נפש רבה עקב הניתוקים החוזרים ונישנים.

3. פיצוי כספי הולם בגן כל ההתנתקויות, שחייבו אותנו להתקשר שוב מטלפון סלולרי, ובגין עוגמת הנפש שבקו בלתי ראוי זה.

נא טיפולכם המיידי.
בזבוז זמן וכסף, עוגמת נפש. סוג הנזק :
ניתוק מיידי, אי חיוב, ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה