פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון של נטויזיון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך התחברותי לאינטרנט של נטויזיון הציעו לי להתחבר לטלפון הקווי של נטוויזיון במסגרת חדשיים ראשונים נסיון ואז שנה בתשלום חודשי של 30 שקל לאחר שיכנועים הסכמתי להתנסות בטלפון שלהם אבל רק לאחר שהנציג אמר שגם אם אני יאחר בכמה ימים להתנתק לאחר סיום החודשיים הם יבוא לקראתי וינתקו אותי . התקשרתי באיחור של שבועה וחצי לאחר גמר חודשיים (החודשיים נגמר בתקופה של החגים) והם סירבו לנתק אותי הסברתי להם שהגעתי להבנה עם הנציג שצירף אותי ושהם יקשיבו לשיחה בשביל שהם יסכימו לעשות את זה הייתי צריך להגיע למנהלת שאמרה שבמהלך שבועה מישהוא יחזור עליי . לאחר שבועיים התקשרתי לברר מה מצב הפנייה שלי ולאחר תרתור בין כ 10 נציגים הנציגה שענתה לי שהם לא בודקים את השיחות רק עם אני פונה לבית משפט . אני ניסיתי להסביר לה שאם אין הקלטה אין חוזה והם לא יכולים לחייב אותי . דרך אגב לא רק ששלא רוצים לנתק אותי גם החבילה היא לא אותה חבילה שהוסכם עליה אני מחוייב לשנה וחצי ולא לשנה כמו שהוסכם והתשלום החודשי הוא לא 30 שח אלה 50 .
כספי סוג הנזק :
ניתוק מהטלפון והחזר כספי על מה שחויב עלכן אני לא משתמש בקו טלפון זה בכלל פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר וקסלר התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
במהלך חודש יוני 2010 בחר מר וקסלר לקבוע חוזי התקשרות בשירות אינטרנט ובשירות טלפוניה. מר וקלסר בחר בחוזה התקשרות בשירות הטלפוניה בו חודשיים ראשונים ללא עלות וללא התחייבות.בסיום תקופה זו יהא חוזה בהתחייבות ל18 חודשים בעלות חודשית בסך 49 ש"ח.
בחודש ספטמבר 2010 בחר מר וקלסר לפנות למוקד שירות הלקוחות וביקש לבטל את שירות הטלפוניה. נציגת מוקד השירות ציינה בפניו מס' חלופות לפתרון.
בשיחתו של נציג פניות הציבור עם מר וקלסר מצאו השניים פתרון לשביעות רצון כל הצדדים.
בסיום שיחה זו, הביע מר וקלסר את שביעות רצונו משירותי החברה הנצרכים וממענה החברה.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה