פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני נדרשת לשלם עבור שרות שביקשתי להיתנתק ממנו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים ביקשתי להיתנתק מחברת נטוויזן.
שוחחתי בטלפון עם הטלפן והבנתי שבזה הסתיים העיניין.
עברתי לקבל שרות מחברת בזק.
לאחר תקופה מסויימת התחילו להגיע אליי הודעות חיוב..לא התייחסתי חשבתי שמקורן בטעות...
בסופו של דבר הרמתי טלפון (לאחר כשנה) והסתבר לי שמשהו הקפיא לי את החשבון...במקום לבטלו...ובמשך חודשים מספר מחייבים אותי ללא ידיעתי.
לאחרונה שוב קיבלתי דרישה על סך 500 שח...
בשיחה עם איש השרות הבהרתי חד משמעית שאני מעונינת לבטל את השרות משום שאני עוברת לחברה אחרת. חברת נטוויזן ואיש השרות פעלו על דעת עצמם והקפיאו וחידשו את המינוי מבלי לידע אותי ולתאם איתי.
המנוי הוא עם שם ליאת בסיס
אך מצוי בביתי.
שמי שרה בסיס
טלפון 0542474003
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחיובים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בסיס התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בחודש פברואר 2009 פנתה גב' בסיס למוקד שירות הלקוחות וביקשה לבטל את שירות האינטרנט במנוייה. בשיחתה עם נציג מוקד השירות ובהתאמה ישירה לדבריה של גב' בסיס, הציע הנציג הקפאת שירות האינטרנט למשך מס' חודשים שבסיומם תיצור קשר גב' בסיס עם מוקד השירות לקבלת הטבה בגלישה.גב' בסיס בחרה לקבל את הצעתו של הנציג.
החל מחודש מאי 2009 ובעקבות ביטול הרשאת חיוב, החלה להצטבר יתרת חוב בחשבון המנוי.בשיחתה של גב' בסיס עם נציגת מוקד הפיננסים, בחרה גב' בסיס לסרב להצעותיה של הנציגה.
בשיחתו של נציג פניות הציבור עם גב' בסיס שוקפו נתוני המנוי לרבות תנאי ההקפאה עליהם הסכימה גב' בסיס. בהמשך שיחה זו, הגיעו השניים לפתרון לשביעות רצון שני הצדדים.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה