פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעתי וללא הודעה על כך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שוכנעתי להתחבר לנטויז'ן 013 ע"י מוקדנ ית שלא הבהירה לי ולא הסבירה דבר, שוכנעתי ולאחר שהתקינו, רעמתי על התנהלות המוקדנית לגבי תכנת אנטיוירוס שלא הסכמתי לקבלה, ובכל זאת נשלחה אלי עם חיוב של מעל 300 ש"ח - שבקשתי להחזירו לאלתר. לאחר דין ודברים והחזרת הדיסק אליהם בדואר רשום על חשבוני... למרות שלא ביקשתי - נאמר לי שהסך בוטל... לעומת זאת בחשבון הויזה שלי נתברר לי שחוייבתי בשני סכומים של 312.11ו-596.53 ש"ח ומשנאמר לי ע"י מוקדנית שזה קנס על שביטלתי את קו 013.
טענתי שלא קיבלתי שום הסבר, שום הסכם, לא במייל ולא בכתב ולא בשום צורה שהיא לגבי התקנת הקו ומשמעותו.
על מה ולמה חויבתי בסכום כה גבוה ללא כל ידע מצידי בענין.
אודה על טיפולכם.
איריס פרסקי
כספי סוג הנזק :
החזר הסך שחוייב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' פרסקי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 25.05.2010 בחרה הגב' פרסקי להצטרף לשירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
הגב' פרסקי בחרה בעסקה הכוללת התחייבות למשך 24 חודשים. העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו לגב' פרסקי בע"פ ובכתב במעמד הצטרפותה.
הגב' פרסקי בחרה לבטל את שירות הטלפוניה בתאריך ה- 12.08.2010, הגב' פרסקי חוייבה בגין החזר דמי הטבה וזאת בהתאם להסכם המנוי.
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' פרסקי, הגב' פרסקי זוכתה בגין החזר דמי ההטבה וזאת לפנים משורת הדין, הגב' פרסקי תמשיך ליהנות משירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
גב' פרסקי טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה