פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מרמה אנשים בגביית כספים בטענות כוזבות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברת הוט מציעה עיסקת חבילה. בעיסקה זו היא כוללת הטבה של חיבור לרשת 013 ללא תשלום (כביכול הכל כלול כבר בעיסקה).
לאחר שנה, פונה אליך חברת 013 ומבקשת לגבות כסף עבור שימוש חודשי.
התקשרתי לבדוק במה המדובר. מבלי לגמגם נאמר לי שאני מחוייבת להם לשנת שירות. הסברתי שמעולם לא דיברתי איתם ולא סגרתי שום עיסקה וביקשתי להבין מניין ההמצאה הגאונית הזאת. ורק לאחר סבב טלפונים מתיש נאמר לי שהיות והתחברתי להוט וביצעתי עיסקה הקרוייה טריפל, אני מחוייבת להמשיך להיות לקוחה של 013 למשך שנה ובאופן פרטי.
הסברתי שלמרות שלא יידעו אותי על כך ולא ידעתי דבר וחצי דבר, אין לי כל דבר נגדם אלא שפשוט אין לי יותר מחשב.
מבדיקה שערכה החברה, אכן אומתו דבריי אך בכל זאת הם החליטו להמשיך ולחייב אותי לשלם על שירות שאיני מקבלת בכלל. ושוב פניתי ושוב הסברתי ושוב ביקשתי לקבל תשובה מדוע עלי לשלם עבור שירות שאיני מקבלת... ותמיד נענתי באותם תשובות "את התחייבת ואת צריכה לשלם ואותנו לא מעניין אם יש לך מחשב או אין לך מחשב...
במקביל, גם חברת הוט מסרבת לנתק אותי מתשלום האינטרנט מאותה הסיבה שאין לי כלל מחשב ואני משלמת עבור שירות שאיני מקבלת.
לעניות דעתי, החברות עצמן היו צריכות ליידע את הצרכן מלכתחילה שבמידה ומתקלקל מחשב או הושבת המחשב או שאין כל כוונה לקנות מחשב, אין זה מעניינן של החברות וכי הצרכן ימשיך לשלם. אך נראה כי החברות מטעים את הלקוחות בכך שאינם מיידעים אותם על כל דבר וענין במהלך העיסקה. הם מסבירים רק מה שטוב ונוח להם ובמן שמתעוררת בעיה כלשהי - אין עם מי לדבר מלבד מוקדנים שחוזרים אל דיבריהם כמו דיבוק. לא משנה מה תאמר להם, הם יחזרו כמו מהופנטים על אותם השורות שלימדו אותם לומר וזאת כדי להתיש את הלקוח ובמטרה לייאש אותו.
לצערי, החברות מגובות בעורכי דין ובכוח שאין לנו. וגם כשהדברים מגיעים לבתי המשפט, ההליך מייגע ומסורבל, ואת העובדה הזאת הם הספיקו להכיר היטב ולכן הם ממשכים בייתר שאת לרמות ולייאש את הלקוחות.
איך אפשר במדינה מתוקנת לאפשר לחברות לרמות כך אנשים?

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' לוי התקבלה ובעקבותיה ניסה נציג פניות הציבור
ליצור קשר עם גב' לוי מס' פעמים. לדאבונו, כל ניסיונותיו לא צלחו.
חברת 013 נטוויז'ן תשמח לעמוד לרשות גב' לוי ולהעניק מענה לשביעות רצונה.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה