פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות ההתשה הלא חוקית של חברת נטוויזן כאשר רוצים להתנתקb נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר כמעט חודש שלם שאני מנסה להתנתק מחברת נטוויזן. אני נמצא בהתחייבות של שנתיים במבצע של ההופעה של מדונה שבמסגרת המבצע קיבלתי כרטיס אחד חינם להופעה. כעת נשארה לי עוד שנה ואני רוצה לשדרג את מהירות האינטרנט ל 10 מגה(התשתית כבר מוכנה).כאשר התקשרתי לקבל הצעת מחיר ההצעה של נטוויזן בהתחלה הייתה גבוהה יותר מהמתחרים בכ 50%!!! אחרי שהעבירו אותי מספר נציגים ואחרי שאמרתי שאני לא מסכים ורוצה להתנתק עברתי שוב טלפונים נוספים עד שיצר איתי קשר "מנהל" כלשהו שגם הוא לא הצליח להציע לי חבילה אטרקטיבית שגם היא הייתה יקרה יותר ב כ 25% מהמתחרים.לא הסכמתי ואמרתי שוב שאני רוצה להתנתק, כמובן שאז הוא נהיה פחות נחמד ואמר לי שאני צריך לשלם קנס יציאה בסך 300 שח וגם את היתרה של הכרטיס. אמרתי שאין לי בעיה לשלם את היתרה על הכרטיס אבל לא ידוע לי שום דבר לגבי קנס ולא הודיעו לי על שום קנס יציאה ו/או שלחו לי חוזה כלשהו שמסביר על תנאי ההתחייבות(למרות שביקשתי המון פעמים!), ה"מנהל" אמר לי שאין שום בעיה ושאני אקבל את פרטי החוזה ואת האישור שאני התחייבתי לחוזה כזה ושכל הלקוחות מקבלים אותו.עד כמה שידוע לי ע"פ החוק להגנת הצרכן החברה שאיתה אני יוצר חוזה מחויבת להודיע על פרטי החוזה שבהם גם מצוין מה יקרה אם אני ירצה לבטל את החוזה עימם, חברת נטוויזן מתעלמת מחוק זה. כמובן שעד יום זה לא קיבלתי כלום ודבר וניסיונות חוזרים ונשנים שלי להתנתק מהם הסתיימו או בניתוקי שיחה פתאומיים או בזה שנאמר לי שכרגע יש שידרוג מערכות והם לא יכולים לעלות את הפרטים שלי(מספר פעמים??? בימים שונים??? היתכן??) כמובן שאומרים לי שיחזרו אליי מה שאף פעם לא קורה!!! עד שצדיקה אחת בסדום אכן חזרה אליי פעם ראשונה ואחרי שחזרתי שוב על כל הסיפור בפעם העשירית היא אמרה שהיא לי מוסמכת לטפל בזה והיא תדאג שמנהל יחזור אלי, אכן אחרי שעה חוזר אליי ה"מנהל" ומודיע לי גם כן שאני בהתחייבות והפעם הוא אומר לי שאם אני רוצה להתנתק אני צריך לשלם קנס של 65 שח כפול יתרת החודשים שנשארה לי להתחייבות( דרך אגב המבצע שהתחייבתי אליו בהתחלה עמד על 60 שח, אבל חברת נטוויזן מרשה לעצמה כל כמה זמן לעלות את המחיר בעוד שקל כאן ושם עד שזה כבר 65 שח!!!).אמרתי לו שכמובן מה שהם עושים זה לא חוקי וכדאי שבאמת יבדקו את החוק כי כל אחד אומר לי משהו אחר, המשכתי להסביר לו על חוק להגנת הצרכן והוא("מנהל" משימור לקוחות) אמר לי שגם לו אין סמכות לטפל בזה! ואמר לי ש"מנהל" בכיר יותר יחזור אליי! התנהלות פשוט בזיונית ובריונית של חברה גדולה שמרשה לעצמה יותר מידי.
כמובן שאני עדיין מחכה שיחזרו אליי כי אני כבר לא מסוגל להתקשר לשם יותר.כמו כן כאשר שאלתי לגבי הפניות שלי נאמר לי שכולן התקבלו ושהם ראו שהתקשרתי כבר מספר רב של פעמים, ועדיין הם בוחרים בשיטת ההתשה! למרות שאני משלם בהוראת קבע, אני לא רוצה לבטל אותה כי זו עבירה על החוק.
אשמח לכל עזרה שהיא,
תודה מראש
כספי סוג הנזק :
התנקתות מוחלטת, בלי שום קנס! אלה רק הסדר התשלום על יתרת הכרטיס להופעה של מדונה במסגרת המבצע פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר נמירובסקי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 09.06.2009 בחר מר נמירובסקי לשדרג את מהירות הגלישה בשירות האינטרנט בחברת 013 נטוויז'ן, העסקה כללה כרטיס להופעה של מדונה ללא עלות כהטבה,
העסקה אליה בחר להצטרף מר נמירובסקי בהתחייבות לתקופה של 24 חודשים.
פרטי העסקה נמסרו למר נמירובסקי במעמד הצטרפותו הן בע"פ והן בכתב.
לאור פנייתכם שוחחתי עם מר נמירובסקי, מר נמירובסקי בחר לשדרג את מהירות הגלישה במנוייו, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו ומהירות הגלישה שודרגה.
מר נמירובסקי טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה