פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנקות בשנת 2008 נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 התנתנקתי מנטויזין ולא קיבלתי שום מכתב ולא טלפון עבור יתרת חוב 10/2010 קיבלתי מכתב מעו"ד על יתרת חוב שלא ידוע לי בכלל עליה .כרגע ביקשתי שישלחו לי העתקים ממכתב שקיבלתי או תכתובת והם לא מוכנים לתת לי מה אני צריכה לעשות ?

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' יוסף בנוגע למנוייו של מר אסף בנימין נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 22.09.2008 בחר מר בנימין להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן, מר בנימין ביצע שימוש בשירות.
בתאריך ה- 17.09.2009 בחר מר בנימין לבטל את שירות האינטרנט בחברת 013 נטוויז'ן, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
במנוייו של מר בנימין נוצרה יתרת חוב בעבור התקופה בה ביצע שימוש בשירות האינטרנט אך לא חוייב בעבורם, חברת 013 נטוויז'ן פנתה למר בנימין בכל האמצעים העומדים לרשותה לרבות באמצעות הדואר, הטלפון והדוא"ל על מנת לגבות חוב זה אך מר בנימין בחר שלא לפרוע חוב זה.
חברת 013 נטוויז'ן נאלצה לפנות לעו"ד על מנת לגבות את החיובים בגין השירות שנצרך על ידי מר בנימין.
מר בנימין פרע את חובו.
גב' יוסף טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה