פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתנתק< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזמן התחברותי לאינטרנט של נטוויזן, הוצע לי לקבל גם קו טלפון של נטוויזן לחינם לחודשיים ללא התחייבות.
טכנאי של החברה הגיע אלי, חיבר אותי לאינטרנט וחיבר לי את מתאם הטלפון שלהם
בסיום התקופה הודעתי לחברה שאינני מעוניין להמשיך עם קו הטלפון ואני מבקש להתנתק. בתגובה אמר לי נציג (שהגדיר עצמו כמנהל - שמו ברק) שעלי להגיע בעצמי ולהחזיר את מתאם השיחות אל החברה שממוקמת במת"ם בחיפה. הודעתי לו שאין לי כוונה לעשות כן וכי כמו שבאו אלי והתקינו וטענו שאין התחייבות ואין בעיה להתנתק אני מצפה שיגיעו אלי לאסוף את הציוד.
בתגובה איים ברק כי במידה ותוך 14 יום לא יגיע הציוד לחברה אחויב ב- 250 שקלים!
שיגיעו לאסוף ממני את הציוד שלהם כמו שהתחייבו + התנצלות על האיומים שהשמיע ברק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר דננברג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 10.08.2010 בחר מר דננברג להצטרף לשירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן.
מר דננברג קיבל מחברת 013 נטוויז'ן ציוד בהשאלה.
מר דננברג עודכן בע"פ ובכתב כי במידה ויבחר לבטל את שירות הטלפוניה יהיה עליו להחזיר את הציוד המושאל תוך 14 ימים מיום הביטול.
בתאריך ה- 13.10.2010 בחר מר דננברג לבטל את שירות הטלפוניה, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
חברת 013 נטוויז'ן טרם קיבלה את הציוד המושאל שנמסר למר דננברג.
מר דננברג טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה