פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירות האינטרנט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-15/10/2010 נגמרה לי חבילת המבצע של אינטרנט. לפני תום החבילה, בתאריך ה-12/10/2010 פניתי לחברה והודעתי שברצוני להתנתק מהשירות בתום החבילה. הועברתי לנציג קשרי לקוחות בשם ליאור, שניסה להציע לי תנאים טובים להמשך, אך לא הסכמתי וסיכמנו שהשירות ינותק. מאז אני בערך כל יום מתקשר לשירות הלקוחות על מנת לבדוק האם השירות נותק, וכל פעם מגלה כי השירות עדיין פעיל ומקבל תרוצים שונים למה הניתוק לא התבצע. פניתי גם בפקס בו פורטו העובדות ודרישתי להתנתקות מיידית. לא עזר הרבה. יש לי את כל מספרי הפניות לשם תיעוד, אבל שום דבר לא עוזר. אני מקווה שהתלונה הזאת תעזור.
בזבוז זמן, עצבים וכסף על שיחות טלפון סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שמיס התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בתחילת חודש אוקטובר 2010 פנה מר שמיס למוקד שירות הלקוחות אודות מבצעים בשירות האינטרנט. בשיחת מר שמיס עם נציגת מוקד השירות הוצעו מס' הצעות אטרקטיביות. בסיום שיחה זו, בחר מר שמיס לסרב להצעותיה ועל כן הוסדר כי מנוייו ינותק נכון למועד סיום החוזה הנוכחי בשירות.
בתאריך 18/10/2010 ולפני קבלת פנייתכם, התקבל מכתבו של מר שמיס ובאותו היום שוחחה נציגת מוקד השירות עם מר שמיס. בהמשך שיחה זו, וידאתה כי אכן שירות האינטרנט סגור וכי מנוייו יחויב נכון לסיכומו הראשוני.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה