פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מספקים שרות ולא ניתן להתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה חודשים התחברנו לטלפון הבייתי ולאינטרנט של נטוייזן 013 (לכל מי שקורא את זה - אל תעשו את הטעות הזאת!!!!!!)

מהרגע שהתחברנו, גם הקו הביית וגם האינטרנט מתנתקים כל הזמן,
מאז אני כל שבוע בטלפון, כל פעם עם נציג אחר מנסה לפתור את הבעיה.
כל פעם מבטיחים לי שהבעיה טופלה ושיחזרו אלי לבדיקה
כמובן כל פעם מחדש הבעיה חוזרת ואף אחד לא חוזר אלי (למרות הבטחות של נציגי שרות)

השבוע זה הגיע לשיא חדש, כאשר דיברתי לכאורה עם מישהי "בכירה"
ששוב, יחד עם נציג של התמיכה הטכנית טענו שטיפלו בבעיה (בפעם החמישית)
הפעם השבעתי גם אותה וגם את איש התמיכה הטכנית שיחזרו אלי למעקב.

כמובן שהבעיה חזרה, וכמובן שאף אחד מהם לא חזר אלי.
טילפנתי שוב לשרות לקוחות ,שוב המתנה ארוכה, שוב מישהי חדשה ששוב צריך להסביר לה את כל הסיפור, ופשוט התחננתי שינתקו אותי.
היא התישה אותי על הקו כחצי שעה של המתנות והסברים, וכאשר ראתה שאני לא מוותר פשוט ניתקה. התקשרתי שוב - הגעתי למישהי חדשה - שוב אותו הסיפור - שוב התשה שבסופה היא מבטיחה לי שהיא מעבירה אותי למישהו בכיר באמת שמכיר את הסיפור שלי והוא יעזור לי (כמו כן הבטיחה לי שלא אמתין אף לא שניה)
כמובן ששוב על המתנה שבסופה הגעתי חזרה לשרות לקוחות לעוד פקידה שאין לה מושג מכלום, ושוב אותו סיפור שבסופו פשוט נשברתי - לא יכול יותר!

אין שרות, אין תמיכה ואין דרך להתנתק - כבול

הצילו !!!!!!!!!!!!!!!!!!





עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מנטוייזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור, 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברמן התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
יצוין כי, פנייתו של מר ברמן מתייחסת למנוי רעייתו וע"ש דנה סתאו.
בחודש יוני 2010 פנה מר ברמן למוקד התמיכה הטכני וציין תופעה של ניתוק שירות האינטרנט והטלפוניה שבמנוייו. בשיחתו עם תומך טלפוני נמצא פתרון לשביעות רצונו של מר ברמן. לאחר מועד זה, ביצע התומך הטכני מעקב אחר תקינות השירותים ונמצאו תקינים וכן אושר למול מר ברמן.
בחודש אוגוסט 2010 פנה מר ברמן למוקד התמיכה הטכני וציין כי תופעת הניתוקים חזרה. מר ברמן היה בטיפולו האישי של מנהל במוקד התמיכה הטכני ובסיום טיפול משולב של חברת התשתית-בזק ומעקבו של המנהל בתמיכה הטכנית של החברת 013 נטוויז'ן, אישר מר ברמן כי הקו תקין למשך מס' ימים.
בחודש אוקטובר 2010 פנה מר ברמן למוקד התמיכה הטכני וציין כי תופעת הניתוקים חזרה על עצמה. בעקבות פנייתו ותופעת הניתוקים החוזרת נשלח לביתו של מר ברמן טכנאי אשר החליף את ציוד הטלפוניה לציוד טלפוניה משולב מודם. בסיום טיפולו ובדיקתו של הטכנאי, חזרו השירותים לתקינות מלאה.
בשיחתו של נציגת פניות הציבור עם מר ברמן, שיקף מר ברמן את חווית השירות מנקודת מבטו. בהמשך שיחה זו, אישר מר ברמן כי שירות הטלפוניה והאינטרנט תקין מזה מס' ימים ולאחר טיפולה הטכני של החברה.
בין הצדדים הוסכם כי נציג החברה עומד לרשות מר ברמן בכל עת בעתיד ולכל עניין.

בכבוד רב,
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה