פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתב מתנה? עובדים עלינו..... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את מהירות הגלישה שלי מ5 ל12 ולכן הציע לי הנציג הטלפוני נתב במתנה.... הסכמתי בכיף. רכשתי עוד מודם אלחוטי מנטוויז'ן והכל אחלה.
המה מה: לאחר אימות הכתובת והכל בסדר המשלוח שהגיע מדואר ישראל לא הגיע אלי אלא ליעד אחר. טעות של נטוויז'ן ! הם ציינו בפני שישלחו לי חבילה אחרת במקום אותה חבילה שנמסרה בטעות למישהו אחר, אבל זו בעיה קלה...
דיברנו על נתב במתנה, לא מתנה וכן חיוב מלא בעיסקת ויזה שלא באישור.
בטענה שהם חייבו את הויזה היום ב366.66 ש"ח וכל חודש במשך 36 חודשים תקבל 10 ש"ח בחזרה.
בכלל לא דיברתם על מחיר .... דיברתם על מתנה...?
מתנה לא מחייבים ואחר כך שולחים זיכוי חודשי ....
למה לא אמרתם לפני שכך זה הולך להתבצע???
ומי אישר לכם עיסקה כזו לבצע.??? לא אמרתם דבר , חייבתם את הויזה שלי , ואני צריך להבין מלחתחילה שזו מתנה????
זו הולכת שולל ואתם עושים מה שאתם רוצים????

אני דורש לבטל את העיסקה לאלתר ותשלחו נציג שייקח את המתנה ממני.
הונאה סוג הנזק :
אין לי אלא לוותר על הקשר ביני לבינכם הוכחתם אי אמינות. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שטרסברג נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 13.10.2010 בחר מר שטרסברג לשדרג את מהירות הגלישה במנוי האינטרנט שבחברת 013 נטוויז'ן למהירות של 12מגה.
בתאריך ה- 13.10.2010 מר שטרסברג בחר לרכוש נתב אלחוטי במודל של חיוב/זיכוי כאשר לפי מודל זה יבוצע חיוב חודשי ע"ס 9.9 ש"ח ובמקביל יבוצע זיכוי ע"ס 9.9 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים.
מר שטרסברג בחר לחזור בו מעניין העסקה ולהחזיר את המוצר.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והעסקה בגין הנתב האלחוטי בוטלה.
מר שטרסברג טופל לשביעות רצונו.

תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה