פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בשידרוג מהירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע עשיתי שידרוג במהירות הגלישה בביתי מ 1.5 ל 2.5 מגה, שבוע לאחר שביצעתי את השידרוג עשיתי בדיקת מהירות באינטרנט וגיליתי שהוט לא דאגו לעדכן את השידרוג שעשיתי(ושאני משלם עליו) ואני עשיין גולש במהירות 1.5 מגה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהוא יעדכנו את מהירות הגלישה שאני משלם עליה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר צוקר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 14.10.2010 בחר מר צורק לשדרג את מהירות הגלישה במנוייו למהירות של 2.5Mb/250Kb במסגרת עסקה משולבת הכוללת תשלום לחברת הכבלים.
מבדיקתי עולה כי מהירות הגלישה שודרגה הן בחברת 013 נטוויז'ן והן בחברת הכבלים.
מר צוקר טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה