|
|
|
|
|
|
אי טיפול בשידרוג מהירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבוע עשיתי שידרוג במהירות הגלישה בביתי מ 1.5 ל 2.5 מגה, שבוע לאחר שביצעתי את השידרוג עשיתי בדיקת מהירות באינטרנט וגיליתי שהוט לא דאגו לעדכן את השידרוג שעשיתי(ושאני משלם עליו) ואני עשיין גולש במהירות 1.5 מגה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שהוא יעדכנו את מהירות הגלישה שאני משלם עליה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר צוקר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 14.10.2010 בחר מר צורק לשדרג את מהירות הגלישה במנוייו למהירות של 2.5Mb/250Kb במסגרת עסקה משולבת הכוללת תשלום לחברת הכבלים.
מבדיקתי עולה כי מהירות הגלישה שודרגה הן בחברת 013 נטוויז'ן והן בחברת הכבלים.
מר צוקר טופל לשביעות רצונו. |
תגובה: |
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|